این بند اپل واچ میزان الکل در خون را تشخیص می‌دهد

نمایشگاه CES هر ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. درنمایشگاه امسال BACtrack، کمپانی که به خاطر breathalyzerـهایش معروف است، نسخه دمو یک بند اپل واچ را معرفی کرده است که می‌تواند میزان الکل در خون را اندازه گیری کند. breathalyzer همان وسیله‌ای است که پلیس‌ها برای اندازه گیری میزان الکل خون، از نفس فرد مورد نظر استفاده می‌نمایند. این بند که BACtrack Skyn نام دارد نزدیک به زمان واقعی و بدون نیاز به دخالت کاربر میزان الکل را اندازه می‌گیرد.

19629-20406-skyn-l

اگر مصرف ا‌لکل بیشتر از حد قانونی منطقه‌های باشد که مصرف آن به صورت محدود آزاد است، دستگاه به کاربر هشدار می‌دهد که باید در مصرف الکل مراعات کند. البته این محصول بدون اپل واچ نیز قابل استفاده است. اما برای مشاهده نمودارهای میزان ا‌لکل نیاز به یک آیفون می‌باشد.

این بند با مجموعه‌ای از حسگرها میزان ا‌لکل را تشخیص می‌دهد. BACtrack Skyn ا‌لکل کمی که از طریق پوست منتشر می‌شود را تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی به میزان ا‌لکل در خون می‌رسد.

BACtrack Skyn با قیمت 99 دلار در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. می‌توانید ویدیو مرتبط با این محصول را در ادامه مشاهده و دانلود نمایید.