(مشکل حل شد!) ! نصب برنامه کرک بدون هیچ گونه ثبت یودید و مسائل دیگر

آپدیت : فایل PDF برای آموزش کامل نصب و کانفیک کردن ( حل مشکل کرش و درخواست اپل ایدی ) آماده کردیم که از لینک زیر می توانید دانلود و مشاهده کنید  :

دانلود فایلPDF  آموزش کانفیک و نصب توسط نرم افزار 25PP

آپدیت:دوستان این روش روی ورژنiOS 7.X و حتی iOS 8  هم جواب می دهد.

با سلام و عرض ادب به تمام اپل اپسی های گرامی

 

 اینبار با   سوپرایزی  شگفت کننده و باید گفت شاهکاری بزرگ در تاریخ iOS از طرف تیم اپل اپس  با تمامی کاربران ای او اس همراه هستیم !

installipa

 

 

همان طور که ار عنوان مطلب مشخص شده توسط این روش و نرم افزار می توانید محدودیت جلبریک یا نصب در تمامی iOS ها  بر  روی تمامی دیوایس ها را بشکنید !

دانلود نرم افزار 25pp

 

 

پس از نصب نرم افزار،دیوایس خود را به سیستمتون وصل کنید.بعد نرم افزار را باز کنید و مطابق عکس ابتدا گزینه مشخص شده در سمت چب را انتخاب کنید سپس  گزینه آبی که در بالای نرم افزار واقع شده است را بزنید.

 

Untitled

 

 

خب بعد از این که عملیات تمام شد و دکمه به رنگ خود برگشت(آبی) دیوایس خود را یکبار ریست کنید.حالا می توانید بدون هیچ مشکلی بازی های بالا را نصب کنید.امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید!!!

نکته : دوستان عزیز هر بار پس از دانلود نیاز به کلیک کردن روی گزینه ای که داخل آموزش گفته شده نیست و فقط یک بار میتونید انجام بدید تا از دفعات بعد فقط فایل را دریافت و روی هر سیستمی که بودید با نرم افزار های مورد نیاز نصب کنید !‌

 

 

 

توجه :‌ برای کاربرانی که امکان دانلود ندارند نیز پکیجی مخصوص این برنامه و بازی ها آماده شده است !‌برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید .