برچیدن محدودیت‌های واتس‌‌اپ با توییک +WhatsApp

نسخه‌ی جدید توییک  +WhatsApp به تازگی در سورس بیگ‌باس عرضه شده‌است تا چند قدم بیشتر در جهت هر چه بیشتر افزودن قابلیت‌های مورد انتظار به این اپلیکیشن بردارد.

 

پس از نصب توییک قسمتی به Settings گوشی تحت عنوان تنظیمات این توییک اضافه می‌شود. قابلیت‌های توئیک از طریق این قسمت قابل تنظیم و کنترل است و می‌توان هر یک از آن‌ها را فعال یا غیرفعال کرد.

 

Download-WhatsApp-plus-1.3-v1.3-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-1

 

قابلیت‌های ارائه‌شده توسط +WhatsApp کاربردی و گاهاً کلیدی است. امکاناتی از قبیل پنهان‌کردن استتوس آنلاین بودن و حذف محدودیت ۲۴ ساعته در روشن و خاموش‌کردن نمایش آخرین زمان آنلاین‌بودن (Stealth Mode)، ممانعت از ارسال علامت تیک دوم به طرف مقابل از بابت خوانده‌شدن مسیج (Disable Read Receipts)، حالت سازگار با شب جهت جلوگیری از اذیت چشم در نور کم شب (Night Mode)، امکان گذاشتن تصویر پروفایل بدون نیاز به کراپ‌کردن آن (Full Profile Pic)، ارسال تعداد دلخواه عکس و فیلم فارغ از محدودیت ده‌تایی معمول در اپلیکیشن (Send Unlimited Media) و امکان تغییر رنگ متن چت (Custom Text Color).

 

تعدادی از امکانات جالب توجه نیز در این نسخه‌ افزوده شده‌اند. امکاناتی از قبیل استفاده‌ی همزمان از دو شماره بر روی یک دستگاه، امکان گذاشتن پسورد بر روی واتس‌اپ و ارسال موزیک از طریق واتس‌اپ.

 

Download-WhatsApp-plus-1.3-v1.3-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-2

 

اگر کاربر واتس‌اپ هستید و دستگاهتان نیز جیلبریک است٬ می‌توانید تجربه‌ی استفاده از این اپلیکیشن را با توییک +WhatsApp بهبود ببخشید. این توییک را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید. توجه کنید که به گفته‌ی سازنده‌ی توییک حالت سازگار با شب در حال حاضر دارای باگ‌هایی است که می‌تواند موجب کرش‌کردن دستگاه شود. مشکلات این قابلیت در نسخه‌های بعدی برطرف خواهد شد.