برندگان مسابقه شب یلدا اپل اپس مشخص شدند

همانطور که در تلگرام و اینستاگرام اپل اپس به اطلاع شما عزیزان رسید مسابقه‌ی عکاسی به مناسبت شب یلدا برگزار گردید. برای برندگان این مسابقه گیفت کار در نظر گرفته شده بود که به 4 نفر اول برتر از نظر کاربران گیفت کارت 5 دلاری (انتخاب کاربران بر اساس لایک در اینستاگرام بود) و دو نفر برتر از نظر تیم مدیریت اپل اپس گیفت کارت 10 دلاری اهدا گردد. هر 6 جایزه خدمت عزیزان ارائه شد. می‌توانید برای مطلع شدن از مسابقات آینده در شبکه‌های اجتماعی اپل اپس عضو شوید.

تلگرام اپل اپس: @appleappsir

اینستاگرام اپل اپس: appleapps.ir

یلدا

تصویر تهیه شده توسط خانم جعفری برنده گیفت کارت 10 دلاری: تصویر برداری قابل قبول، وجود المان‌های مرتبط با شب یلدا و از همه مهم‌تر سلیقه به خرج داده شده در این تصویر دلیل انتخاب بوده است. تمام اجزای موجود در تصویر با ظرافت و تزئین قرار داده شده‌اند و استفاده از عناصر نوستالژیک که در گذشته همیشه در شب یلدا بوده همانند ظرف مسی، پشتی‌ و کرسی باعث زیبایی دو چندان این تصویر شده است. برخی از شرکت کنندگان در مسابقه تصاویر موجود در اینترنت را به اسم خودشان ارسال کرده بودند اما این تصویر حاصل کار خود ایشان بوده است.

یلدا

تصویر تهیه شده توسط آقای علیرضا طالبی برنده گیفت کارت 10 دلاری: شاید یلدا در گذشته برای کشاورزان به دلیل روزهایی که در پیش هستند و رو به بلندی می‌روند جشن محسوب می‌شده، شاید برای ایرانیان باستان چون تاریکی اهرمینی طولانی‌تر بود دور هم جمع می‌‌شدند، و برای رومیان باستان علتی دیگر داشته است؛ اما یادمان نرود اصلی‌ترین دلیل این جشن‌ها در دنیای امروزی با هم بودن است. بسیاری از ما دیگر صله رحم را به کل فراموش کرده‌ایم و مطمئناً  اولین ضربه از این فراموشی را خودمان می‌خوریم. در این تصویر اصلی‌ترین هدف یلدا وجود دارد، بازدید از کسانی که تنها حضور ما حتی برای زمان اندک برایشان بسیار دلپذیر است. اقوام و مهم‌ترین قشر آنان سالمندان چشم به راه ما هستند، یادمان نرود ما هم روزی پیر خواهیم شد.

یلدا

تصویر تهیه شده توسط آقای مهیار رجب‌پور برنده گیفت کارت 5 دلاری:

یلدا

تصویر تهیه شده توسط خانم طهماسب‌زاده برنده گیفت کارت 5 دلاری:

یلدا

تصویر تهیه شده توسط خانم عالی‌زاده برنده گیفت کارت 5 دلاری:

یلدا

تصویر تهیه شده توسط  آقای منیب رمضانی برنده گیفت کارت 5 دلاری:

22