برنامه Men’s Hairstyles برای آیفون و آیپد – گذاشتن مدل های مختلف مو بر روی سر خود!

برنامه Men’s Hairstyles اولین برنامه‎ای می‌باشد که تمرکز خود را برروی گذاشتن مدل های مختلف موی بر روی سر یکدیگر گذاشت و از آن زمان تا به حال پیشرفت های بسیاری در بهبود برنامه خود داشته است تا به حال صدها مدل مو مختلف به برنامه اضافه شده است که اگر شما بخواهید هر کدام مدل از مو ها را انتخاب کنید برنامه به صورت حرفه ای بر روی سر شخص مورد نظر میگذارد تا بسیار واقعی به نظر برسد.

بسیار ساده برای استفاده: شما فقط کافی است برنامه را باز کنید، عکس خود را انتخاب کنید، یک نوع مدل مو را انتخاب کنید، مدل مو را تنظیم کنید برای اینکه به عکس و صورت شخص مورد نظر ببیشتر بیایید حال می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در این برنامه ویژگی های بسیاری در اختیار شما قرار داده میشود تا بتوانید بهترین مدل مو را برای دوستان و یا خانواده خود انتخاب کنید. پس بهتر است همین الان برنامه رو بر روی گوشی خود نصب کنید و ساعت ها خود و دوستانتان را سرگرم کنید. بر روی سر دوستان خود مو های مختلف را امتحان کنید، ریش بگذارید، سبیل و…. آیا به همه سیبیل و یا موی بلند می‌آید؟!

◆ ویژگی های Men’s Hairstyles :

• طبقه بندی کردن مدل های مختلف: سیبیل، ریش، موی بلند، موی کوتاه، موی متوسط و مو های شوریده

• سازگاری با تمام دستگاه های اپل

• از دوربین خود استفاده کنید، یا یک عکس از گالری خود انتخاب کنید و یا یکی از مدل های خود برنامه را انتخاب کنید

• تنظیم کردن مکان، اندازه و چرخاندن آن برای طبیعی شدن مدل مو

• اشتراک گذاری با ایمیل، فیسبوک، توییتر و….

• دارای ابزار های مختلف برای ویرایش عکس های خود

تا به حال هزاران نفر این برنامه را دانلود کرده اند و تک تک آنها از آن رازی میباشند پس پیشنهاد میکنم که این برنامه را به صورت رایگان از اپل اپس برای دیوایس های خود دانلود کنید.

Men’s Hairstyles به قیمت $0.99 از استودیو Appdicted منتشر شده است. توجه داشته باشید که این برنامه برای مدل مو مردانه می‌باشد! برنامه ای جداگانه برای مدل مو های خانمان هم وجود دارد که بر روی سایت قرار خواهد گرفت.