برنامه ها و بازی های برتر این هفته ی اپ استور

این هفته که همزمان بود با جشن هالووین غربی ها ، برنامه ها و بازی های زیادی عرضه شد . ما در اپل اپس سعی کردیم که این برنامه ها و بازی ها رو در سریعترین زمان ممکن براتون قرار دهیم . بعضی از این برنامه ها و بازی ها بر روی سایت قرار گرفته اند و بعضی دیگر نیز نهایتا تا آخر این هفته برای شما عزیزان ، آماده ی دانلود میشوند .

 

Fantastical 2

Fantastical-2

این برنامه ، یکی از قویترین تقویم های ارائه شده برای ios میباشد ، که البته برای ما ایرانیها خیلی کاربرد چندانی ندارد . این تقویم ، بیشتر به خاطر رابط کاربری متفاوت و امکانات آنلاین آن ، به عنوان برنامه ی برتر هفته ، شناخته شده است .

لینک خرید از آیتیونز با قیمت 2.99 دلار

Anomaly 2

Anomaly-2

این بازی فوق العاده ، بعد از عرضه ، دارای بیشترین دانلود در زمانی بسیار کوتاه بود و بدلیل گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب ، از بازی های برتر سبک دفاع و حمله ی استراتژیک است . شما عزیزان میتونید این بازی فوق العاده رو از سایت اپل اپس به طور مستقیم دانلود کنید .

لینک دانلود مستقیم از اپل اپس

لینک خرید از آیتیونز با قیمت 4.99 دلار

Papa Sangre II

Papa-Sangre-II

این بازی فوق العاده ، یکی از خلاقانه ترین بازی های ios میباشد که از سایتهای مختلف جهان ، امتیاز های بسیار معتبری دریافت کرده است . این بازی به زودی بر روی سایت عرضه میشود و شما عزیزان میتونید به طور رایگان و با لینک مستقیم ، اونرو از سایت بزرگ اپل اپس دریافت کنید .

لینک خرید از آیتیونز با قیمت 3.99 دلار

Molto

Molto-1

این برنامه در زمینه ی ایمیل و اشتراک گذاری در سایتهای مختلف ، امکانات زیادی رو دراختیار کاربران میذاره و جزو نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه است . بزودی این نرم افزار هم با لینک مستقیم ، در اختیار شما عزیزان خواهد بود .

لینک دریافت رایگان از آیتیونز

Bit.Trip Run!

Bit.Trip-Run

این بازی فوق العاده که که در سبک دویدن آزاد عرضه شده ، یکی از سرگرم کننده ترین این بازی هاست . این بازی با گرافیکی جدید و موسیقی دلنشین ، توانسته است به عنوان یکی از برترین بازی های این هفته ی اپ استور انتخاب شود . ما نیز این بازی فوق العاده را برای شما قرار داده بودیم که امیدواریم لذت برده باشید .

لینک دانلود مستقیم از اپل اپس

لینک خرید از آیتیونز با قیمت 3.99 دلار

Today

Today

این برنامه ی هوشمند ، در زمینه ی ساعت بیداری ، تقویم و اعلام آب و هوا امکانات جالبی داره که به زیباترین شکل ممکن باعث آرامش شما در زمان بیدار شدن از خواب میشود . این نرم افزار ارزشمند نیز ظرف چند روز آینده در اپل اپس قرار خواهد گرفت تا شما عزیزان به طور رایگان بتوانید از آن استفاده کنید .

لینک خرید از آیتیونز با قیمت 2.99 دلار

Bubbli

Bubbli

برنامه ای جالب در زمینه ی عکاسی ، که گرفتن عکسهای عریض و پانوراما رو با قابلیتهای جدید در اختیار شما میگذارد . با استفاده از این نرم افزار میتونید عکسهای خلاقانه و با کیفیتی تهیه کنید . این نرم افزار هم در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شما خواهد بود تا با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید .

لینک دریافت رایگان از طریق آیتیونز