برنامه عکاسی حرفه ای با Camera+ v2.4 برای آیفون و آیپاد

آپدیت شده به ورژن 3.0.2

Camera+ نام نرم افزاری است که بیش از 4 میلیون نسخه از آن برای سیستم عامل iOS فروخته شده است. این نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی عکس ها و عکاسی کاملا حرفه ای ساخته شده است. توسط آن می توانید عکس های با کیفیت بسیار زیبا تهیه کنید زیرا کنترل کاملی روی فوکوس و نورپردازی از طریق لمس خواهید داشت. به صورت مجزا می توانید نور و فوکوس عکس خود را کنترل کنید. تنها با لمس 2 انگشت در هنگام فوکوس می توانید مقدار نوردهی را تنظیم کرده تا عکسی بی نهایت زیبا در اختیار داشته باشید.
می توانید از نور LED آیفون 4 به عنوان نوری دائمی برای بهبود کیفیت عکس ها مخصوصا پرتره ها و عکس های ماکرو استفاده کنید. با استفاده از Stabilizer این نرم افزار دیگر عکس هایتان مات و تیره نخواهند شد. بیشتری زوم دیحیتال معادل 6 برابر را به سادگی تنها با لمس انگشت در اختیار خواهید داشت.
بیشتر دوربین های دیجیتال مدرن مدهای تصویری مختلفی برای گرفتن عکس های زیبا دارند. حالا با استفاده از Camera+ می توانید عکس های زیبایی در موقعیت های خاصی مانند شب ، روز، ساحل ، پرتره ، هوای آفتابی و … تهیه کنید و در مواقعی که در محلی تاریک هستید با استفاده از فلش می توانید به بهترین کیفیت عکس دست پیدا کنید.
برش و قرار دادن قاب برای عکس ها در سایزهای مختلف از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشدو علاوه بر تمام اینها چندین افکت ویژه و جالب عکس های حرفه ای را تنها با یک لمس ساده می توانید روی عکس های خود اعمال کنید تا عکس های بی نهایت زیبایی را در گوشی خود ذخیره کنید.
به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان و خانواده از طریق فیس بوک ، توییتر و فلیکر نیز از امکانات داخلی این نرم افزار به شمار می رود.

هم اکنون سایت اپل اپس جدید ترین ورژن این برنامه کاربردی را با لینک مستقیم برای شما عزیزان آماده کرده است .

 

 

دانلود با لینک مستقیم