بررسی کامل آیپاد نسل 5 و آیپاد نانو جدید

 

 

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ، همونطور که دیروز در کنفرانس اپل مشاهده کردیم اپل به چز آیفون 5 ، آیپاد نسل جدید  و آیپاد نانو جدید رو معرفی کرد . در این پست  می خواهیم یک بررسی کامل از این دو آیدیوایس داشته باشیم .

آیپاد نانو جدید :

آیپاد های نانو جدید با ظاهری بسیار زیبا تر نسبت به قبل که دارای یک صفحه 2.5 ” بزرگ تر از مدل پیش و اضافه شدن دکمه ی Home شبیه آیفون تفاوتی بی نظیر در مدل خود پدید امد !  این آیپاد واقعا باریک یا نازک تر شده تا حد که ۳۸ درصد از مدل قبلی خود یعنی به قطری معادل ۵.۴ میلیمتر رسیده است . از لحاظ زیبایی ظاهر بسیار متفاوت و شیک که در ۷ رنگ عرضه خواهد شد .

 

و مژده به علاقه مندان موزیک !‌ آیپاد نانو اینبار بیشتر از همیشه میتواند به صورت پرشارژ برای شما موزیک پخش کند !‌ یعنی ۳۰ ساعت

و اما قابلیت هایی ویژه هم به این آیپاد اضافه شد !

Bluetooth technology. Wire. Less.

قابلیت Bluetooth Technology یا بلوتوث !

در واقع شما میتونید خیلی راحت موزیک های در حال پخش رو استریم کنید و در دیوایس های دیگر خود نیز کنید .

البته یکی از بهترین قابلیت ها مثلا وصل شدن به اتومبیل شماست برای پخش موزیک از آیپاد ُ  یا متصل شدن به هندسفری بلوتوث و یا اسپیکر شما

 

Radio. An alternative way to rock.

قابلیت . Radio Fm  رادیو !‌

رادیو اف رو را در هر کجا که هستید با آیپاد خود همراه داشته باشید .. با قابلیت Pause

 

 

Video. The really small big screen.

 

صفحه نمایش عریض Wide

 

در نسل جدید آیپاد شما میتوانید ویدیو و یا تصاویر خود را در صفحه نمایشی عریض تر Wide نسبت به قبل مشاهده کنید .

 

 

خوب و اما آیپاد تاچ جدید !‌

 

آیپاد تاچ جدید نیز که نسل ۵ این دیوایس است یکی دیگر از محصولات جدید در کنفرانس Media Event بود .

این مدل از آیپاد فوق العاده زیبا تر شده است ! در واقع دارای وزنی معادل ۸۸ گرم که سبک تر نسبت به مدل قبلی خود است .

و ویژگی مهم نسل جدید آیپاد تاچ تغییر سایز به ۴ اینچ همانند آیفون ۵ می باشد  ُ و بدنه زیبای آلمینیومی با رنگ های مختلف جزوی از ظاهر جدید نسل جدید آیپاد است .

 

 

قابلیت های برتر و جدیدی که به آیپاد تاچ نسل ۵ اضافه شده است :‌

کیفیت خارق العاده Retina رتینا برای آیپاد تاچ جدید

اپل در آیپد جدید این کیفیت را اضافه کرد و به واقعا موفق بود چون کیفیتی بی نظیر در دیوایس را به شما نمایش می دهد !‌اینبار اپل در آیپاد تاچ نسل ۵ خود نیز کیفیت خارق العاده رتینا را اضافه نمود تا هرچه بهتر از قبل با صفحه نمایش ۴ اینچی تصاویر و اپلیکیشن ها را تجربه کنید .

 

 

دوربین فوق العاده حرفه ای 5 مگاپیکسلی با کیفیت 1080p

بار دیگر دوربین حرفه ای اپل در آیپاد تاچ جدید قرار گرفت !  این دوربین حرفه ای دارای ۵ لنز داخلی هست که نسبت به آیفون ۴ اس از قابلیت iSlight استفاده کرده که کیفیت بیشتری در اختیار شما می گذارد  ُ‌ Led Flash که در این مدل اضافه شده  است .

 

Dual-core A5 chip

 

پردازنده بسیار قدرتمند A5

با قرار گرفتن این پردازنده جدید آیپاد تاچ نسل ۵ قدرتی ۶-۷ برابری نسبت به قبل پیدا کرده که در خیلی از قسمت ها مثل اپلیکیشن ها و بازی ها متوجه این قدرت خواهید شد !‌

 

 

تمام امکانات جدید iOS 6 را در آیپاد تاچ ۵ خود تجربه کنید !‌

همزمان با معرفی نسخه نهایی آی او اس ۶ اپل این ورژن را در آیپاد تاچ جدید خود اراءه کرد تا بتوانید از تمامی امکانات اضافه شده به iOS 6 استفاده کنید ! البته همان طور که در تصویری می بینید Siri نیز در این نسخه به آیپاد تاچ ۶ اضافه شده است .

 

هدفون های جدید Earpod

همراه به عرضه آیپاد تاچ نسل پنجم  هدفون هایی که اپل بیش ار ۳ سال روی انها کار می کرد معرفی شد . این هدفون ها طراحی زیبا تری نسبت به قبل دارند و صدایی واضح تر را به گوش شما می رسانند.