برترین اپلیکیشن نوت‌برداری آی‌اواس به مدت محدودی رایگان شد

icon_340

اپ استور در زمینه‌های اپلیکیشن‌های نوت‌برداری چندان دست خالی نیست. لیست این اپلیکیشن‌ها به هزاران مورد نیز می‌رسد٬ اما مسئله اینجاست که کمتر پیش می‌آید رتبه‌های نخست این لیست تکان بخورند. Notability نیز یکی از مشهورترین و قابل‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی نوت‌برداری است که رابط کاربری تمیز٬ امکاناتی قدرتمند و سادگی بالایی در کاربری را به ارمغان می‌آورد.

این هفته یکی از هفته‌های خوش دارندگان دستگاه‌های اپلی است٬ زیر اکنون می‌توانند این اپلیکیشن را به عنوان اپلیکیشن رایگان هفته و بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنند. Notability همواره اپلیکیشنی پولی بوده و قیمت آن مابین ۲.۹۹ دلار و ۴.۹۹ دلار تغییر کرده است و این نخستین بار است که امکان دریافت رایگان آن فراهم شده است. برای آن دسته از کاربرانی که با اپلیکیشن آشنا نیستند٬ Notability تجربه‌ی نوت‌برداری دیجیتال را به کلی از نو معرفی کرده و چنین تجربه‌ای را لذت‌بخش و کاربردی می‌کند. چه بخواهید داستانی بنویسید٬ لیست خریدی تهیه کنید٬ و یا طرحی بکشید٬ ابزارهای قدرتمند Notability به خوبی پشتیبان شما خواهند بود.

20140501-225459.jpg

این اپلیکیشن به خوبی برای هر دو دستگاه آیفون و آیپد بهینه شده است. باید انبوهی از اپلیکیشن‌های مختلف نوت‌برداری را امتحان کنید تا در نهایت متوجه شوید که سوای امکانات مختلف٬ تجربه‌ی کاربری که Notability در اختیار می‌گذارد چقدر بخصوص است. توسط اپلیکیشن می‌توانید به روش‌های گوناگونی نظیر نوشتن دستی٬ تایپ٬ ضبط صدا و افزودن تصاویر مختلف به نوت‌های خود٬ آن‌ها را چندرسانه‌ای و به معنای واقعی دیجیتالی کنید. Notability از نظر مدیریت نوت‌ها نیز اپلیکیشنی غنی است و امکان دسته‌بندی آن‌ها را به طوری که دسترسی به آن‌ها تا حد امکان به راحت‌ترین صورت انجام گیرد ممکن می‌سازد.

20140501-225502.jpg

Notability پیش از این ۲.۹۹ دلار در اپ استور قیمت داشت٬ ولی همانطور که ذکر شد تا آخر هفته‌ی آینده می‌توانید آن را به رایگان از اپ استور دریافت و نصب کنید. حتی اگر نیازی به اپلیکیشن‌های نوت‌برداری ندارید٬ کافی است دقایقی از وقت خود را صرف کنید تا یکی از بهترین‌های این زمینه را از آن خود کنید. روزی که نیاز به چنین اپلیکیشنی داشته باشید مطمئن خواهید بود که بهترین گزینه را می‌شناسید و آن را در اختیار دارید. برای دانلود Notability می‌توانید از طریق این آدرس اقدام کنید.