برای فردا آماده باشید:iOS 8.4 به همراه سرویس Apple Music

همانطور که طی این مدت خدمت شما اطلاع رسانی کردیم اپل قرار است فردا iOS 8.4 را که ویژگی اصلی آن سرویس Apple Music می باشد عرضه کند.اگر از جیلبریک استفاده می کنید پس حتما این مطلب را از دست ندهید.

هفته ی گذشته به صورت کاملا ناگهانی جیلبریک پایدار برای iOS 8.2 , iOS 8.3 عرضه شد که استقبال شدیدی از آن شد.اما همانطور که میدانید اپل با عرضه هر آپدیت نرم افزاری حفره های مورد استفاده در جیلبریک را می بندد.اما این بار قضیه کمی متفاوت است.زیرا این بار اولین دفعه ایست که جیلبریک یک هفته قبل از نسخه ای جدید از سیستم عامل منتشر می شود.پس امید هست اپل در این یک هفته اقدام به بستن حفره ها نکند و iOS 8.4 هم چنان قابل جیلبریک باشد.

البته باز هم این امکان وجود دارد که اپل حتی قبل از عرضه ی جیلبریک از این حفره ها مطلع بوده و آنهارا در نسخه ی جدید بسته باشد.

باز با این حال امیدواریم که این حفره ها تا قبل از جیلبریک توسط اپل شناسایی نشده باشد و هم چنین اپل در این یک هفته اقدامی برای بستن حفره ها نکرده باشد که البته دور از انتظار هم نیست.

طبق سنت اپل پس از عرضه ی یک نسخه جدید نرم افزاری بازگشتن به نسخه های دیگر امکان نا پذیر می شود پس انتظار می رود مدتی پس از نسخه 8.4 دسترسی به نسخه 8.3 امکان ناپذیر شود.پس حتما به نکارت زیر توجه کنید:

  • حتما تا قبل از فردا شب به iOS 8.3 مهاجرت کنید
  • یکبار به ریستور کامل انجام دهید و سپس جیلبریک کنید تا از تمام باگ ها و اشکالات دوری کنید
  • با استفاده از نرم افزار TinyUmbrella حتما SHSH Blobs دستگاه خود را ذخیره کنید

 

برای اطلاع از زمان عرضه iOS 8.4 در شهر های مختلف می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

 

ios-8-4-release-date-time