بخش اختصاصی مک OSX اپل اپس افتتاح شد!

MAC OS X APP

 

 

سلامی داغ داغ به همه اپل اپسی ها!

همانطور که با ما در این دو سال همراه بودید شاهد بودید که بخش iOS اپل اپس اپدیت ترین سایت اپلی در ایران بود و به همین واسطه و کمک های بی وقفه ی شما عزیزان اپل اپس به بزرگترین و پربازدید ترین مرجع اپل در ایران تبدیل شد.

اکنون مفتخر هستیم که به شما اعلام کنیم بخش اختصاصی مک OSX اپل اپس در آستانه تولد دو سالگی اپل اپس افتتاح شد!

این بخش همانند بخش های دیگر سایت به صورت روزانه آپدیت خواهد شد و همیشه برترین بازی ها و نرم افزار ها برای اولین بار در اینترنت با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان خواهد بود.در ضمن برای سهولت شما عزیزان نرم افزار ها و بازی های بالای 1 گیگابایت به صورت پارت های 1 گیگابایتی در اختیار شما عزیزان خواهد بود تا مشکلی در دانلود و نصب نرم افزار ها نداشته باشید!

هم چنین سعی می شود تمام نرم افزار ها و بازی ها با فرمت DMG در اختیار شما گذاشته شود تا دیگر مشکلاتی از قبیل استخراج بیش از حد فایل های زیپ و وارد کردن پسورد های آزار دهنده نداشته باشید.

هم چنین با خرسندی به اطلاع می رسانیم که بخش  VIP(ویژه) سایت با بخش های ویژه و امکانات بیشتر به زودی با هزینه ناچیزی در اختیار شما دوستان خواهد بود.هم چنین دقت کنید که بخش مک از همین لحظه قابل استفاده است و با خیال آسوده میتوانید نرم افزار ها و بازی های دلخواه خود را با لینک مستقیم دانلود کنید

موفق و پیروز باشید!

مدیریت اپل اپس