بازی Paranormal Agency: The Ghosts of Wayne Mansion [پیشنهاد اپل اپس]

Paranormal Agency ؛ قدرت ماورا الطبیعه خود را یک بازی ماجراجویانه به چالش بکشید. یک بازی seek-and-find _جستجو و پیدا کردن_ جذاب که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

گزارش شده که یک عمارت قدیمی در حومه یک روستا، که در صلح و صفا زندگی می‌کنند، توسط ارواح شیطانی تسخیر شده است. برخی از مردم می‌گویند که صدای جیغ و ناله شنیده‌اند. برخی سایه‌هایی را روی زمین دیده‌اند. مردم ترسیده‌اند، حال شهردار از شما دعوت می‌کند. یک شکارچی ارواح با تجربه که باید حوادث عجیب و غریب و تا حدی مشکوک را در وین مانور بررسی کند. باید تمامی عمارت اشباح را بررسی کنید، موارد مفید را بردارید و پازل‌ها را حل کنید تا اینکه متوجه شوید کسی قصد فریب مردم را دارد و یا واقعاً در اینجا ارواح حضور دارند.

  • در حدود 100 صحنه‌ی جذاب برای کاوش
  • 12 بازی پازل جانبی
  • 20 دستاورد مختلف
  • دو حالت متفاوت برای گیم پلی
  • پشتیبانی از گیم سنتر
  • پشتیبانی از صفحه نمایش‌های کوچک
  • زبان‌های بازی: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، پرتغالی برزیل، روسیه، کره ای، چینی سنتی، چینی، ژاپنی

Paranormal Agency: The Ghosts of Wayne Mansion (Full) یک داستان قابل پیش بینی در حول موضوع ارواح و اشباح دارد. توسعه دهندگان بازی به خوبی این داستان را در بازی پیاده کرده‌اند. فضای بازی، جلوه‌های صوتی و موسیقی متن سرد آن به این امر کمک کرده‌اند. کیفیت گرافیک بازی نیز بسیار بالا است، تمامی صحنه‌ها با دقت طراحی شده‌اند و جلوه‌های ویژه نیز حرفه‌ای کار شده و جذابیت بازی را دو چندان می‌کنند.

گیم پلی بازی نیز بسیار سرگرم کننده است. اگر چه صحنه‌های اشیاء پنهان معمولاً عالی هستند اما روند بازی نیز خوب و ساده پیش می‌رود. با وجود اینکه پازل‌های بازی منحصر به فرد نیست اما برخی خلاقیت‌هایی که در آن‌ها به کار رفته، پازل‌ها را بسیار جذاب نموده است.

خوشبختانه این بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای ندارد؛ می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپل اپس دریافت نمایید.