بازی Modern Combat 5 با محتویات جدید به روز و رایگان شد

به مناسبت فرارسیدن فصل بهار شرکت گیم‌لافت دستی به سر و روی بازی شوتر اول شخص پرطرفدار خود برای آی‌دیوایس‌ها با نام Modern Combat 5: Blackout کشیده و آن را با محتوای جدید و تغییرات مختلف به روز کرده است. در این آپدیت که نسخه‌ی بازی را به ۱.۲ ارتقا می‌دهد بالاخره پشتیبانی از کنترلرهای MFi افزوده شده و کاربران به واسطه‌ی آن قادر خواهند بود از کنترلرها برای به دست آوردن تجربه‌ی نوئی از انجام این بازی استفاده کنند.

 

در آپدیت جدید حالت بازی چند نفره‌ی جدیدی با عنوان Zone Control اضافه شده که در آن باید مناطق مختلفی را به تصرف خود در آورده و از آن‌ها محافظت کنید تا امتیازاتتان بالا رود. کلاس‌های کاراکتری مختلف و سلاح‌های جدید نیز از جمله محتواهای دیگری هستند که در آپدیت جدید پیدا خواهید کرد. به لطف تعبیه‌شدن قابلیت جدید ویرایش کاراکتر نیز می‌توانید شخصیت‌ها را با ماسک‌ها، توانایی‌ها، علامت کشتار و لوگوهای مختلف خصوصی‌سازی کنید.

 

Modern-Combat-5-1.2-for-iOS-iPhone-screenshot-002

 

در این که Modern Combat 5: Blackout عنوان قدرتمندی است و آپدیت‌های جدید نیز همواره می‌توانند بر جذابیت آن بیفزایند شکی نیست. اما مانعی که همواره و بخصوص در برابر کاربران ایرانی برای تجربه‌ی این بازی قرار داشت قیمت بالای ۴.۹۹ دلاری آن بود. می‌گوییم بود، چون ساعاتی پیش به طور غیرمنتظره‌ای این بازی رایگان شد، بدون آن که علتی برای آن تا به الان ذکر شود. اگر طرفدار گیمینگ بر روی آی‌دیوایس‌ها هستید، خودتان بهتر می‌دانید که پس از خواندن این پست به کجا بروید. برای دسترسی سریع به صفحه‌ی دانلود Modern Combat 5: Blackout بر روی اپ استور می‌توانید از این لینک استفاده کنید.