بازی Angry Birds Go در اپ استور آمریکا عرضه شد

همانطور که چندی قبل به عرضتان رساندیم ، بازی فوق العاده ی Angry Birds Go چندی قبل بر روی اپ استور نیوزلند عرضه شد و ما نیز لینک دانلود مستقیم آنرا برایتان قرار دادیم . اما شرکت Rovio زمان عرضه ی رسمی بازی را 11 دسامبر اعلام کرده بود و امروز نیز به قول خود عمل کرد و این بازی را بر روی اپ استور آمریکا عرضه کرد . در این بازی که به طور رایگان ارائه شده ، شما با گیم پلی کاملا متفاوتی با نسخه های پیشین Angry Birds مواجه خواهید شد و اینبار سبک مسابقات ماشین سواری را با این پرندگان دوست داشتنی و البته خشمگین ، تجربه خواهید کرد .

 

32

 

همچنین یکی از قابلیتهای مهم این بازی ، امکان استفاده از Telepod ها یا همون اسباب بازی های فیزیکی است که مطمئنا لذت خاصی به همراه خواهد داشت . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت رسمی بازی مراجعه کنید .

 

ini_Ev4UUR

 

شما میتوانید این بازی جالب را به طور رایگان و البته پر از In-App-Purchase های گرانقیمت (!) از لینک آیتیونز دانلود کنید . همچنین شما میتوانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بزرگ اپل اپس دانلود کنید و با هک اختصاصی ارائه شده ، لذت بیشتری از آن ببرید . این بازی برای سیستم عاملهای iOS, Android, Windows Phone 8 و Blackberry 10 عرضه شده است .