بازی ماه IGN: دریافت کد خرید رایگان بازی Game of Thrones: A Telltale Games Series

بازی Game of Thrones: A Telltale Games Series که در دسامبر سال ۲۰۱۴ پا به اپ استور گذاشت، این ماه عنوان بازی منتخب IGN را از آن خود کرده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای این بازی را به طور رسمی از اپ استور دریافت و بر روی آی‌دیوایسشان نصب کنند. این بازی در اپ استور ۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

 

شرکت HBO از این طریق با همکاری IGN امکان انجام اپیزود اول بازی را به طور کاملاً رایگان برای مخاطبان IGN فراهم کرده است؛ اما توجه داشته باشید که کل بازی رایگان نیست و هر یک از دو اپیزود بعدی به صورت درون‌اپی با قیمت ۴.۹۹ دلاری قابل خریداری هستند. اپیزود دوم بازی با عنوان The Lost Lords در ماه فوریه‌ی گذشته عرضه و ماه گذشته بود که اپیزود سوم با نام The Sword in the Darkness نیز رونمایی شد.

 

در این بازی سینمایی می‌توانید هدایت هر یک از ۵ عضو House Forrester را بر عهده گرفته و در مناطق مختلفی نظیر Westeros و Essos به ایفای نقش بپردازید. نکته‌ی قوت این بازی در آن است که با یک عنوان کاملاً رسمی طرف هستید. به همین خاطر علاوه بر جلوه‌های بصری و بعد داستانی بازی، از هنرمندی صداپیشگانی نظیر Lena Headey در نقش Cersei Lannister و Peter Dinklage در نقش Tyrion Lannister نیز لذت خواهید برد.

 

برای دریافت کد خرید رایگان خود به این صفحه از وبسایت IGN رفته و بر روی دکمه‌ی قرمز و بزرگ که عبارت Get Free Game بر روی آن درج شده است کلیک کنید. صفحه‌ای حاوی کد خرید برایتان باز خواهد شد. بر روی این کد کلیک کنید تا صفحه‌ی واردکردن کد در آیتونز برایتان باز شده و پس از خرید خودکار، دانلود بازی آغاز شود.

 

Screen-Shot-2015-04-02-at-16.51.23

 

این بازی ۷۹۲ مگابایتی برای اجرا نیاز به آی‌اواس ۷ یا بالاتر دارد. بخاطر نیازمندی بازی به سخت‌افزار قابل‌قبول جهت اجرا، دارندگان آیفون ۴ اس و آیپد ۲ بهتر است خود را  به دردسر دانلود نیاندازند.