بازی ماه IGN: دریافت رایگان کد خرید Sky Gamblers: Cold War به مدت محدود

ماهی دیگر و انتخابی دیگر از سوی IGN. شرکت IGN این ماه سراغ بازی Sky Gamblers: Cold War رفته و امکان دریافت رایگان این بازی ۴.۹۹ دلاری را به مدت محدودی برای کاربران خود مهیا کرده است. Sky Gamblers: Cold War از مجموع هزاران نقد و نظر در اپ استور امتیاز ۴.۵ از ۵ را به خود اختصاص داده است.

 

هسته‌ی اصلی Cold War را یک شبیه‌ساز پرواز شکل داده که در کنار گرافیک بالای محیط بازی تجربه‌ی دلچسبی از خلبانی با هواپیما را برایتان به ارمغان می‌آورد. دو حالت بازی تک‌نفره و چندنفره با مراحل مختلف پیش روی خود خواهید داشت که در هر یک می‌توانید از بین ۱۲ مدل مختلف هواپیما هر بار آن را بیشتر مورد پسندتان است انتخاب و سپس هدایت کنید.

 

sky-gamblers-2-1024x768

 

لازم به ذکر است که این عنوان از ماه سپتامبر تا به امروز آپدیت نشده است. از این رو پشتیبانی بی‌کم و کاستی از آیفون ۶ و فناوری متال در آن انجام نمی‌شود. همچنان در چند جا از بازی خرید‌های درون‌اپی مختلفی را نیز شاهد خواهید بود. اما با وجود تمامی این جوانب، دریافت رایگان یک شبیه‌ساز پرواز با این سطح کیفی پیشنهادی نیست که جای فکر چندانی داشته باشد.

 

توجه داشته باشید که بازی در اپ استور همچنان پولی است و جز این نیز نباید باشد. در صورتی که علاقه‌مند به دریافت رایگان این بازی هستید باید به این صفحه از وبسایت IGN رفته و پس از لودشدن کامل صفحه بر روی دکمه‌ی GET MY FREE GAME کلیک کنید. کد خرید در زیر کادری با عنوان Your unique promotion code نمایش داده می‌شود که کلیک بر روی آن شما را به طور خودکار به اپلیکشن آیتونز و صفحه‌ی واردکردن کد هدایت خواهد کرد.