بازی فوق‌العاده Zodiac: Orcanon Odyssey منتشر شد [پیشنهاد اپل اپس]

Zodiac: Orcanon Odyssey – به دنیای ORCANON خوش آمدید! خود را برای یک ماجراجویی حماسی در سبک JRPG _بازی ماجراجویی ژاپنی_ آماده کنید. سال‌ها تجربه نویسندگی در سری بازی‌های فوق‌العاده Final Fantasy، کازوشیگا نوجیما در کنار آهنگساز افسانه‌ای هیتوشی ساکیموتو Zodiac: Orcanon Odyssey را به یک بازی فوق‌العاده در سبک JRPG تبدیل کرده است.

ما دنیا رو اینگونه می‌بینیم و پس از آن حقیقت وجود دارد …..  هنگامی که کائل یکی از اشیاء ممنوع آسمانی را لمس می‌کند باعث یک مجموعه اتفاقات می‌شود که سرنوشت او را تغییر می‌دهد و ممکن است هر کسی که در Orcanon را تهدید کند …. خود را برای سفری فوق‌العاده برای کشف اسرار Orcanon و گذشته خود آماده کنید. شما یک داستان مشغول کننده را تجربه خواهید کرد، داستانی که در آن بارها جان دوباره می‌گیرید. سرزمین‌های بزرگ بسیار، موجودات خارق‌العاده، دشمنان وحشتناک و متحدان همیشگی و فراموش نشدنی در انتظار شما هستند.

گرافیک خیره کننده و موسیقی محسور کننده در Zodiac: Orcanon Odyssey شما را در عمق بازی خواهد برد. از سرزمین‌های ترن تا قلمرو سوخته، از تالاب‌ها تا سرزمین بادها همه را سیر خواهید کرد، مکان‌هایی که هر کدام نژاد مخصوص به خود با ویژگی‌های منحصر به فرد دارد.

ماموریت‌های هیجان انگیز را انجام دهید و در جهان پر از رمز و راز کاوش کنید، رازهایی که باید از آن‌ها پرده بردارید. با دشمنان جدید خود روبرو شوید و گنجینه‌های پنهان، قدرت و توانایی‌های جدید را به دست آورید. صدها سلاح و اشیاء با ارزش دیگر را جمع آوری کنید و آنان را در تسخیر خود دربیاورید.

ویژگی‌های Zodiac: Orcanon Odyssey :

  • داستان نوشته شده توسط نویسنده بازی فاینال فانتزی، Kazushige Nojima
  • موسیقی متن از آهنگساز افسانه‌ای Hitoshi Sakimoto
  • کارگردان هنری: CyDesignation، کمپانی ژاپنی به سرپرستی Hideo Minaba
  • بیش از 10 ساعت گیم پلی
  • بیش از 200 سلاح منحصر به فرد با قابلیت ارتقا
  • و …..

اگر به بازی‌های سبک JRPG علاقه دارید این بازی به شما پیشنهاد می‎گردد.

دستگاه‌های پیشنهادی برای این بازی: آیفون 5s و بالاتر، نسل پنجم آیپد و بالاتر، آپیاد تاچ نسل 6 و بالاتر

حداقل دستگاه مورد نیاز نسل چهارم آیفون و نسل 3 آیپد است که بازی با کیفیت مطلوبی انجام نمی‌شود. دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز به هیچ عنوان سازگار نیستند.