بازی فوق‌العاده Monument Valley برای اولین بار رایگان شد !!!

***لحظه‌ای برای دانلود این بازی درنگ نکنید***

برای اولین بار از روز انتشار Monument Valley این بازی فوق‌العاده رایگان شد. یک بازی با گیم پلی منحصر به فرد در سبک پازل/پلتفرمر  که جوائز متعددی را از مراجع مختلف دریافت کرده است. این بازی که در سال گذشته برای iOS منتشر شد توجه‌ را به خود از همان روزهای ابتدایی جلب کرد. Monument Valley تا کنون بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و اگر بخواهیم عادلانه به موضوع نگاه کنیم، ارزش واقعی این بازی بیش از 3.99$ است.

در حال حاضر مشخص نیست که این بازی تا چه مدت به صورت رایگان باقی بماند، با در نظر گرفتن این موضوع همین حالا اقدام به دانلود این بازی نمایید.

Monument Valley Monument Valley

علاوه بر طراحی بسیار زیبای Monument Valley ، پازل‌های چالش برانگیز و گرافیک بسیار عالی آن نیز در همان لحظات اول بازی به چشم می‌خورد. این بازی بسیار زیبا برای آیپد پرو نیز بهینه شده است. اگر چه این بازی رایگان شده است، اما هنوز یک پرداخت درون برنامه‌ای را با قیمت 1.99$ وجود دارد، این پرداخت درون برنامه‌ای به بازی اصلی دخلی ندارد و می‌توانید اصل بازی را به راحتی انجام دهید. در اصل این پرداخت درون برنامه‌ای 8 قسمت جدید با نام Forgotten Shores _سواحل فراموش شده_ را به بازی اضافه می‌کند.

در Monument Valley باید در بناهایی با معماری‌های خارق‌العاده با هندسه‌ای غیر ممکن به کاوش بپردازید و شاهزاده خانم آرام ماجرا را که آیدا _Ida_ نام دارد هدایت کنید. آیدا را باید از آثار تاریخی مرموز عبور دهید، راه‌های مخفی را کشف کنید، با وجود خطاهای دید و سایر چالش‌هایی که در انتظار شماست.

Monument Valley Monument Valley

افتخارات و جوایز بازی Monument Valley :

  • بازی برتر اپل در سال 2014
  • برنده جایزه طراحی اپل 2014
  • برنده جایزه بازی‌های رایانه‌ای بافتا برای بهترین بازی موبایل و دستی
  • نامزد جایزه بازی‌های رایانه‌ای بافتا برای بهترین بازی سال
  • نامزده جایزه بازی‌های رایانه‌ای بافتا برای بهترین دستاورد هنری
  • برنده جایزه بهترین بازی سال Mobile Gaming Awards 2014
  • و افخارات بسیار متعدد دیگر ….

دانلود Monument Valley از اپ استور به صورت رایگان (قیمت قبلی 3.99$)