بازی فوق‌العاده Stupid Zombies 3 [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

بدون شک می‌توان Stupid Zombies 3 را یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک خود دانست، بازی که با تجربه بازی سازی دو نسخه گذشته بسیار موفق ظاهر شد و توانسته که امتیاز 5 _بالاترین امتیاز ممکن_ را از کاربران در آیتونز دریافت کند، آن هم از بیش از 5،500 کاربر!

زامبی‌ها احمق دوباره برخواسته‌اند، و قهرمانان ما خود را برای مقابله آماده می‌کنند. زامبی‌ها را مجبور به پرواز کنید، آن هم با یک انفجار بزرگ و نابودی‌ها عظیم! شما به عنوان یک بازمانده از آخرین نسل انسان‌های آخرالزمان هستید که به چند سلاح مرگبار مسلح شده‌اید. در هر مرحله مجبور به کشتن مجموعه‌ای از زامبی‌ها هستید، قتل و کشتاری که باید به وجود بیاید تا به چالش بعدی بروید. پس از هر شلیک باید جای خود را عوض کنید تا نقطه‌ای بهتر نسیبتان شود. هر زامبی که پشت سر شما رها شود و کشته نشود، دیگر قابل دسترس نیست، حواستان باشد فرصت‌ها را از دست ندهید چون زامبی‌های هر مرحله محدود هستند.

اگر تعداد زامبی‌های شبیه به هم بیشتری را با یک شلیک بکشید امتیازات بالاتری نسیب شما خواهد شد، برای رد شدن از برخی مراحل این کار الزامی است. این امتیازات در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که زامبی‌های شبیه به همی که با یک شلیک کشته می‌شوند، پشت سر هم بمیرند. هنگام استفاده از اسلحه‌ها باید هندسه را نیز در نظر گرفت! چون تیرها اگر به دیوار برخورد کنند کمونه کرده و به سمت دیگری می‌روند و با این قابلیت می‌توان کشتار زیادی را با یک شلیک به دست آورد. در مکان‌های مختلف بازی بشکه‌های مواد منفجره نیز وجود داردکه می‌تواند چاشنی مرگباری برای شلیک‌های شما باشد و با اتفاقات زنجیره‌ای که رخ می‌دهد، کشتن بخش زیادی از زامبی‌های احمق را میسر می‌سازد.

گاهی اوقات مجبور هستید که با شخصیت‌های دیگری به بازی بپردازید و از اسلحه‌هایی همچون آرپی‌جی و راکت انداز استفاده کنید. اما اغلب سلاح همراه شما یک شاتگان است.

ویژگی‌های بازی Stupid Zombies 3 :

  • بیش از 100 مرحله جذاب و هیجان انگیز
  • وجود سلاح‌های مختلف همانند شاتگان، ارپی‌جی و راکت انداز
  • قابلیت ذخیره در فضای ابری
  • محیط کارتونی جذاب و دوست داشتنی
  • و ….

می‌توانید Stupid Zombies 3 را به صورت رایگان از اپل اپس و یا اپ استور دانلود کنید.