بازی خارق‌العاده Warhammer 40,000: Freeblade [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

Warhammer 40,000: Freeblade – مطمئناً بسیاری از شما با عنوان‌های Warhammer 40,000 آشنایی دارد، بازی که در سال 1987 سبک آن توسط Rick Priestley معرفی شد. Warhammer 40,000 یک دنیا در آینده است آن هم با حال و هوای شهرها و جنگ افزارها که تخیل آن‌ها را برای آینده پیش بینی می‌کند.

فرماندهی یک IMPERIAL KNIGHT _شوالیه امپراتور، ربات‌های عظیم ‌الجثه‌ای هستند و سلاح‌های بسیاری را با خود دارند_ را در یک بازی اکشن با تصاویر فوق‌العاده در آیفون و آیپد خود به دست بگیرید.

قدرت یک ماشین جنگی غیر قابل توقف را در نوک انگشتان خود احساس کنید. از توپ، موشک و انفجارهای حرارتی برای محو کردن دشمنانتان از روی زمین استفاده کنید و خود به تماشای این صحنه‌های هیجان انگیز مشغول شوید. شاهد تیراندازی‌های خیره کننده با جلوه‌های گرافیکی در دستگاه خود خواهید بود. محیط پیرامون، شخصیت‌ها و موجودات Warhammer 40,000: Freeblade مانند هیچ کدام از بازی‌های دیگر نیست، این بازی جزئیات را با دقت بسیار بالا با استفاده از آخرین افکت‌های گرافیکی برای شما به تصویر می‌کشد.

دشمنان امپراتوری را با Chainsword  (یک شمشیر با دندانه در یک طرف که شبیه به اره برقی می‌باشد) خود تکه تکه کنید. قدرت Freeblade (یک شوالیه امپراتوری است که خانه خود را ترک کرد و در میان ستاره‌ها سرگردان بوده است) خود را به رخ دشمنان بکشید، هر چرخش شما باید وحشت را به موجودات عظیم‌الچثه وحشی القا کند، قانون جنگل را باید اجرا کرد.

تصویر یک Chainsword:

Warhammer 40,000: Freeblade

در Warhammer 40,000: Freeblade می‌توانید، Freeblade خود را طراحی کنید. او را با توجه به نیازها ارتقا دهید و با سلیقه خود سفارشی کنید. او را به سلاح‌های قدرتمندی همچون Avenger Gatling Cannon (یک سلاح که دارای 6 لوله برای شلیک است که دارای سرعت بسیار بالا آتش می‌باشد) و یا Melta Gun (یک سلاح کوتاه برد اما قدرتمند ضد زره می‌باشد، که با انتشار پرتو گرما دشمنان را نابود می‌کند) مجهز کنید و هرکسی که باعث هرج و مرج شده و می‌شود را نابود کنید.

تصویر Avenger Gatling Cannon و Melta Gun:

Warhammer 40,000: Freeblade Warhammer 40,000: Freeblade

در این بازی می‌توانید با بازیکنان سرتاسر دنیا نیز به رقابت بپردازید، ماموریت‌های روزانه نیز وجود دارد. تلاش کنید و بالاترین امتیازات را در دنیا به دست آورد و به همگان ثابت کنید که Freeblade شما بهترین است.

ویژگی‌های Warhammer 40,000: Freeblade :

  • گرافیک فوق‌العاده با استفاده از آخرین افکت‌های موجود با جزئیات بالا
  • یک بازی اکشن به تمام معنا و فرماندهی ربات‌های عظیم الجثه
  • سلاح‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد با قابلیت ارتقا
  • قابلیت شخصی سازی ربات خود بر حسب سلیقه
  • امکان رقابت با سایر بازیکنان بازی وجود ماموریت‌های روزانه
  • و …..

مراجع مختلفی در رابطه با Warhammer 40,000: Freeblade مطلب منتشر کرده‌اند که عنوان دو مورد از آن‌ها را در پایین مشاهده می‌کنید:

یک بازی فضایی فوق‌العاده است، من شدیدا به این بازی علاقه‌مند هستم – PocketTactics

با ربات‌ها آینده را نابود کنید – Polygon

توجه: Warhammer 40,000: Freeblade در حال حاضر نیاز به آیفون 5، آیپد 3، آیپد مینی 2، آیپاد تاچ نسل 6 و یا بالاتر دارد، پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی تر در نسخه‌های بعدی میسر می‌گردد. این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و بازی کردن نیز رایگان است، اما با این حال برخی موارد، امکانات و ویژگی‌ها را می‌توانید به صورت اختیاری با پول واقعی خرید کنید.

نکته: آخرین نسخه عرضه شده این بازی ورژن 1.1.1 می‌باشد که متاسفانه کرک نشده است، می‌توانید آخرین نسخه آن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید و یا نسخه 1.0.1 آن را با لینک مستقیم از اپل اپس دریافت نمایید.