بازی جذاب Minecraft: Story Mode از سازندگان Walking Dead منتشر شد

استدیو Telltale Games که بازی‌های ماجراجویانه-قسمتی جذابی را منتشر می‌کند (همانند Walking Dead: The Game ) هم اکنون سراغ شخصیت‌ ماینکرفت رفته است و داستانی را با حضور آنان رقم زده است؛ که در کنار سابقه این کمپانی و با توجه به جوایزی که در سبک ساخت ماجراجویانه بازی برنده شده‌اند، و حضور کمپانی Mojang AB سازنده نسخه اصلی Minecraft  بازی قابل قبولی از کار درآمده است. Minecraft: Story Mode امروز در آیتونز منتشر شده است که اپل اپس آن را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار داده است.

بازی‌هایی که عنوان Minecraft را دارند، محیط آن‌ها از مربع‌های کوچک در کنار هم تشکیل شده‌اند، از شخصیت‌های بازی گرفته تا خانه‌ها همه از مربع‌های در کنار هم هستند و این محیط دوست داشتنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ماجراجویی طولانی را در جهانی ماینکرفتی تجربه کنید. این بازی به صورت اپیزودی عرضه می‌شود و هر چند وقت یک بار قسمت جدید بازی در دسترس قرار می‌گیرد. با ارائه اولین نسخه بازی، اولین قسمت هم منتشر شده است، عنوان این قسمت Order of the Stone می‌باشد.

شما در این داستان همراه دوستانتان ماجراجویی را آغاز می‌کنید، ماجراجویی که به آخر دنیا ختم می‌شود. گروه شما یک جنگجو، مهندس رد استون، گریفر و معمار هستند، گروهی که اژدها اندر را نابود کرده‌اند. زمانی که همه چیز خوب به نظر می‌رسد، شما و دوستانتان متوجه می‌شوید که یک جای کار میلنگد، اتفاقی بسیار ناراحت کننده در حال رخ دادن است. کم کم وحشت به راه میفتد، حال شما باید تلاش کنید که محفل استون را پیدا کنید تا جهان را نجات دهید، هر اتفاقی که حل می‌شود، پایان ماجرا نیست، اتفاقات بعدی در راه هستند، شما باید از آخر دنیا هم بگذرید.

صدا گذاری این بازی فوق‌العاده است و از صداپیشگانی همچون: پتن اسوالت (حضور در فیلم راتاتویی، ماموران شیلد)، برایان پوزین (برنامه سارا سیلورمن، ماموریت هیل)، اشلی جانسون (آخرین بازمانده از ما، قصه‌های سرزمین مرزی)، اسکات پورتر (نورهای شب جمعه، مردان ایکس)، مارتا پلیمتون (گانیز، داستان زندگی هوپ)، دیو فنوی (بتمن: شوالیه آرکام، مردگان متحرک: سری بازی تلیت گیم)، کوری فلدمن (گانیز، با من بمون)، بیلی وست (فتوراما، ماجراجویی زمان) و پاول ریبنز (ترون: قیام) استفاده شده است.

شما این داستان را پیش می‌برید، شما در لحظات مختلف تصمیم گیری می‌کنید، این داستان شماست.

ویژگی‌های Minecraft: Story Mode:

  • محیطی دوست داشتنی در جهان ماینکرفتی
  • صدا گذاری فوق‌العاده و از استفاده از صداپیشگان معروف
  • داستان جذاب و هیجان انگیز
  • و ….

می‌توانید هم اکنون Minecraft: Story Mode را از اپل اپس دریافت کنید