بازی اکشن و جذاب Hitman Go برای iOS منتشر شد

آپدیت:لینک دانلود قرار گرفت

مامور ۴۷ را بیشتر بازیباز ها به خوبی می شناسند؛قاتلی بی رحم که می توانید تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشکر را از پا در آورد.او به روح مشهور است؛زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود.اینبار او با شیوه ای کاملا نو به دستگاه های اپلی آمده تا بار دیگر قدرت خود را به رخ همه بکشاند.

این بازی Hitman Go نام دارد که یک بازی اکشن-استراتژیک است.گیم پلی بازی با آنچه تاکنون از Hitman دیده اید،متفاوت است.از طرز حرکت Agent 47 گرفته تا گرافیک بازی که حالت مجسمه ای،ولی بسیار جذاب دارد.

iPad Screenshot 2

 

قبل از هر حرکتی در بازی باید حسابی فکر خود را جمع و جور کنید تا اهداف را کاملا بی صدا از پا در‌ آوید تا نگهبانان متوجه وجود شما در مکان نشوند.در نتیجه این بازی جدا از جنبه ی اکشنی که دارد،یک بازی فکری هم محسوب می شود که ساعت ها فکر شما را تسخیر خواهد کرد.

iPad Screenshot 3

 

ویژگی برتر دیگر بازی چند راهی بودن مراحل آن است؛یعنی همانند نسخه های قبلی هیتمن،ده ها راه برای طی کردن یک مرحله و از پا در آوردن هدف اصلی دارید.این ویژگی این امکان را میدهد تا حتی پس از به پایان رساندن بازی،باری دیگر همه مراحل را با روش های کاملا متفاوتی پشت سر بگذارید.

iPad Screenshot 4

 

در بازی تقریبا تمام سلاح ها و قابلیت های محبوب Agent 47 قرار گرفته است؛از تعویض لباس گرفته تا هفت تیر های مشهور او:Silver Ballers

همچنین دشمنان تعبیه شده در هر مرحله از هوش مصنوعی بالایی برخوردار هستند که به این راحتی به شما اجازه نخواهند داد تا آنهار پشت سر بگذارید.

iPad Screenshot 5

 

این بازی با قیمتی معادل ۲.۹۹ دلار آمریکا(معادل ۴.۴۹ دلار استرالیا) قابل خریداری از اپ استور استرالیا می باشد.هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی بازی در اپ استور آمریکا اعلام نشده است.

دانلود بازی با لینک مستقیم از اپل اپس