بازی اعتیادآور ۲۰۴۸: صدرنشین جدید Top Chart اپ‌استور

به تازگی اپ‌استور شاهد محبوبیتی در حد و اندازه‌ی محبوبیت Flappy Bird برای بازی جدیدی به نام ۲۰۴۸ بوده است. ظاهراً در حال گذراندن دوره‌ای هستیم که کلون‌های مختلف بازی‌ها به شدت در حال رواج و حتی محبوبیت هستند و ۲۰۴۸ نیز یکی از اعضای این قافله است. اگر بازی زیبای Threes را انجام داده باشید گیم‌‌پلی ۲۰۴۸ برایتان آشنا خواهد بود. این بازی اعتیادآور که از قبل به صورت آنلاین در این آدرس قابل انجام بود٬‌ نسخه‌ای شبیه به بازی Threes با قوانین خاص خود و البته رایگان است.

 

screen568x568

 

در این بازی حداقل عددی که می‌بینید کاشی با ارزش ۲ می‌باشد. باید با سوایپ‌کردن بر روی صفحه اعداد را حرکت دهید به طوری ۲ با ۲ ٬ ۴ با ۴ ٬ ۸ با ۸ و … ترکیب شود و در نهایت کاشی‌ای با ارزش ۲۰۴۸ بسازند:

 

screen568x568 (2)

 

ایده‌ی ابتدایی بازی همین بوده است و در آپدیت آخر آن امکان ادامه‌ي بازی تا ساخت کاشی‌های به ارزش ۴۰۹۶ و بالاتر نیز گنجانده شده است. این بازی همانطور که اشاره شد قوانین خاص خود را دارد که در اولین بار از اجرای آن برایتان توضیح داده می‌شود:

 

screen568x568 (1)

 
این کلون یکی از چندین و چند کلون مختلفی است که از روی نسخه‌ی آنلاین ۲۰۴۸ و بر اساس ایده‌ی بازی Threes ساخته شده است. در حال حاضر محبوبیت ۲۰۴۸ از Threes پیشی گرفته است٬ ولی نکته‌ی مثبت برای توسعه‌دهندگان Threes این است که محبوبیت ۲۰۴۸ موجب تحت تاثیر قرار گرفتن محبوبیت بازی آن‌ها نشده است و این بازی همچنان در بین ۱۰ تای برتر از لیست Puzzle Games ٬ Card Games و بخش کلی Games در اپ‌استور آمریکا و در بین ۲۰ اپلیکیشن برتر پولی اپ‌استور آمریکا قرار دارد.

 

بازی ۲۰۴۸ را می‌توانید در جایگاه نخست از اپلیکیشن‌های رایگان یا این لینک پیدا کرده و نصب کنید.