باتری 334 میلی‌آمپری برای اپل واچ 2 [تصویر]

طبق اخبار و شایعاتی که به طور مداوم منتشر می‌شوند، اپل قصد دارد 14 درصد ظرفیت باتری آیفون 7 را نسبت به نسل قبلی آن افزایش دهد و این دستگاه با یک باتری 1960 میلی‌آمپری روانه بازار می‌شود. اما ظاهرا این افزایش ظرفیت باتری تنها به تلفن هوشمند اپل محدود نمی‌شود. طبق تصویر منتشر شده در Weibo، اپل واچ 2 42mm با یک باتری 334 میلی‌آمپری عرضه می‌گردد. اگر این شایعه صحت داشته باشد یعنی اپل واچ 2 42mm نسبت به مدل قبلی خود که 246 میلی‌آمپر ظرفیت داشت، افزایشی 36 درصدی دارد.

افزایش ظرفیت باتری در اپل‌ واچ 2 می‌تواند یکی از مشکلاتی که کاربران با نسل اول اپل واچ داشتند را برطرف سازد. ممکن است از اپل واچ 2 نیز در کنفرانس آیفون 7 رونمایی شود و اطلاعات کامل و دقیقی از این دستگاه در آن زمان منتشر گردد.

در برخی شایعات گفته می‌شد که اپل واچ 2 یک دستگاه مستقل با پشتیبانی از شبکه سلولار خواهد بود که بدین معناست اپل واچ 2 بدون اتصال به آیفون می‌تواند تماس برقرار کند. البته یک گزارش چندی پیش منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل برای اضافه کردن این قابلیت به مشکل برخورده است.

طبق گفته تحلیلگر نام آشنای اپل، مینگ-چی کو، اپل دو نسخه مختلف از گجت پوشیدنی خود عرضه می‌کند. مدل رده بالا دارای GPS و فشارسنج خواهد بود. هر دو مدل جدید ضد آب خواهند بود و با یک پردازنده بهتر عرضه خواهند شد.