(آپدیت)اینستاگرام تایید کرد: مدیریت و سوییچ کردن چندین اکانت اینستا در اپلیکیشن Instagram

 

بالاخره قابلیت بسیار مهم و کاربردی که واقعا کمبودش برای اکثر کاربران مخصوصا مدیران پیج های اینستا حس می شد تا آخر هفته روی اینستا گرام قرار میگیرد ، مدیریت چندین اکانت کاربری اینستا به صورت رسمی توسط اینستاگرام  روی iOS / Android تایید شد .

آپدیت : هم اکنون این قابلیت در آخرین نسخه Instagram قرار گرفته  .

  • برای استفاده فقط کافیست ابتدا نرم افزار اینستارو از دیوایس خودتون حذف کنید  و دوباره آخرین نسخه رو از اپ استور نصب کنید .

 

چند روز پیش در سایت های معتبر خارجی مربوط به اپل، اخبار و آموزش هایی از نحوه مدیریت و سوییچ کردن بین چندین اکانت اینستا توسط خود نرم افزار اینستاگرام دیده شد . در این مطالب گفته شده بود که با آخرین نسخه فعلی اینستا تا الان (نسخه ۷.۱۵ ) قابلیت سوییچ و مدیریت چندین اکانت فراهم شده . ولی با کاوش و بررسی های دقیق متوجه شدیم هنوز به صورت رسمی این امکان افزوده نشده و احتمالا فقط برای تعدادی  کاربران از کشور های مختلف فعال شده بود  که مطلب رسمی داخل اپل اپس قرار نگرفت .

خوشبختانه با تایید رسمی خود اینستاگرام  اضافه شدن این ویژگی مهم در همین هفته اتفاق خواهد افتاد  و تمام کاربران امکان استفاده از آن را دارند .

 

به تصویر زیر دقت کنید :  همان طور که می بینید پس از لاگین کردن در اینستا با کلیک روی پروفایل سپس ورود به تنظیمات پروفایل از آیکون بالا سمت راست ( علامت تنظیمات )  به صفحه تنظیمات می روید  . حالا با پایین آمدن صفحه در پایین گزینه :‌ Add Account ( اضافه کردن اکانت جدید ) دیده می شود .

 

مدیریت چندین اکانت در اینستاگرام
مدیریت چندین اکانت در اینستاگرام

 

 

همچنین در تصویر دیگر می بینید کاربری با چندین اکانت اینستا وارد شده که با کلیک کردن قسمت بالای نرم افزار می توانید به اکانت مورد نظرتون سوییچ کنید !

 

مدیریت چندین اکانت اینستاگرام
مدیریت چندین اکانت اینستاگرام

 

 

نرم افزار اینستا گرام را می توانید از لینک های زیر به صورت کرک و نسخه اپ استور دانلود کنید :‌

 

به شخصه واقعا از این قابلیت خوب خوشحال شدم ! نظر شما عزیزان چیست ؟

لینک منبع وبلاگ اینستا : http://blog.instagram.com/post/138938416772/160208-accountswitching