اپ های پیشنهادی اپل اپس: سری هشتم

تا به حال هفت سری از اپ های پیشنهادی اپل اپس را برای شما منتشر کرده ایم سری هشتم برترین آنها میباشد. خیلی از بازی های بسیار خوب در اول مهر منتشر شد مانند فیفا 16 امیدوارم از این سری هم لذت ببرید.

اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری هشتم

Lifeline 2

Lifeline 2

نسخه اصلی Lifeline که چندی پیش منتشر شد بهترین بازی پولی اپ استور برای آیپد، آیفون و اپل واچ نام گرفت. حال Lifeline 2 با داستانی جدید تر و طولانی تر منتشر شده است که تغریبا دو برابر نسخه قبلی داستان دارد.

داستان نسخه دوم شما را با دختری جوان به نام Arika آشنا میکند که میخواد انتقام خانواده خود را بگیرد و برادر تنهای خود را نجات دهد و شما باید در این راه او راهنمایی کنید تا از خطراتی که در سر راه او میباشد جان سالم به در ببرد و به هدف خود برسد.برای کمک کردن آن شما باید عاقلانه فکر کنید و برای هر انتخابی که میخواهید بکنید فکر کنید تا جان آن به خطر نیوفتد.

پیشنهاد ویژه میکنم که هم نسخه دوم و هم نسخه پیشین این بازی را تجربه کنید.

Magic Flute by Mozart

 Magic Flute by Mozart

وارد مقر پادشاهی ملکه شب شوید. سفر ماجراجویی خود را در سرزمینی پر از جادو و راز با شاهزاده Tamino شروع کنید.قدم های خود را عاقلانه بر دارید، راه خود را بسازید و از تله هایی که بر سر راه شما قرار میگرد دوری کنید، ممکن است بر سر راه خود با بلا ها و موجودات خطرناکه روبه رو شوید ولی نا امید نشوید زیرا شما استاد این مسیر میباشد.

Magic Flute by Mozart یک اوپرا میباشد که به تازگی بازی آن برای آیفون و آیپد منتشر شده است و منتقدین جوایز و امتیازات بسیار خوبی به آن داده اند.این بازی دارای ۳۲ پازل فوق العاده میباشد که باید به Tamino کمک کنید تا دانش و زیبایی خود را پیدا کند و محبت درون خود را نگه دارد.

ویژگی های Magic Flute by Mozart :

  • یک پازل فوق العاده که الهام گرفته از اوپرای آن میباشد
  • ۳۲ مرحله مختلف
  • ۳ کارکتر متفاوت برای بازی کردن
  • محیط، انیمیشن و گرافیکی بسیار زیبا
  • چندین راه برای به اتمام رسانی یک مرحله

پشتیبانی بر روی آیفون ۴ اس / و آیپد ۲ به بالا

FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 Ultimate Team

شاهکار جدید EA منتشر شد.تجربه بهتر، سریعتر و زیبا تر از فیفا، گرافیکی فوق العاده که میتواند با نسحه کنسول های بازی رقابت کند. بالاخره پس از مدت ها انتظار FIFA 16 Ultimate Team برای آی او اس منتشر شد. فیفا ۱۶ از موتور بازی سازی جدید استفاده کرده است و باعث شده که به یک بازی بهتر، سریع تر تبدیل شود همچنین کنترل های ببازی بهتر شده است و گرافیک بازی بهبود بسیار چشم گیری نسبت به نسخه های قبلی پیدا کرده است. بازی دارای بیش از ۱۰ هزار بازیکن، ۵۰۰ تیم و ۳۰ استادیوم میباشد. همچنین شما میتوانید تیم خود را مدیریت کنید و افرادی را آموزش دهید تا به یک سوپراستار تبدیل مانند مسی تبدیل شوند و تیم مورد علاقه خود را بسازید.

این یک بازی بسیار سنگین میباشد و متاسفانه بر روی تمام دستگاه های آی او اس پشتیبانی نمیشود: iPhone 5S، iPhone 6، iPhone 6 Plus، iPad Air، iPad Air 2، iPad mini 2، and iPad mini 3

این بازی مانند نسخه پیشین نیاز به اینترنت دارد.

بیاید از این شاهکار جدید EA لذت ببریم.

Deponia

Deponia

استودیو Daedalic بازی های فوق العاده ای برای آی او اس و مک ساخته است و بیشتر آنها جزو برترین بازی های اپ استور میباشند. Deponia چندین سال پیش برای کامپیوتر عرضه شد و حالا این بازی برای آیپد در دسترس میباشد.

این بازی همانند بقیه بازی های این استودیو سبک ماجراجویی و پازلی دارد، داستان بازی در مورد پسری به نام روفوس میباشد که در دنیایی از زباله اسیر شده و میخواهد ریسک کند و از وسایل این سیاره استفاده کند تا ازا ین سیاره فرار کند.

ویژگی های بازی:

  • یک بازی فوق العاده در ژانر ماجراجویی
  • شخصیت و قهرمانی فوق العاده در بازی
  • انیمیشن و گرافیک بسیار زیبا
  • صداهای زیبا در بازی که از ذهنتان بیرون نمیرود

*این بازی نیاز به آیپد ۳ و آیپد مینی ۲ به بالا دارد*

Bridge Constructor Stunts

Bridge Constructor Stunts

Bridge Constructor جزو بهترین بازی های موبایل به حساب میایید و همان طور که میدانید موضوع بازی در مورد ساخت و ساز پل میباشد ولی این بار استودیو Headup Games GmbH & Co. KG تغییری در بازی خود ایجاد کرد و دیگر مانند قبل فقط پل نمیسازید این بار باید بیشتر فکر کنید بهتر عمل کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید.در Bridge Constructor Stunts شما باید راه های حرفه ای درست کنید مانند یک حلقه که به دورش بچرخید و یا یک سکوی پرتاب و بعد شما پشت ماشین مینشینید تا با راهی که ساخته اید ستاره ها را جمع کنید و به مراحل بالا تر بروید.

برخی از ویژگی های بازی:

  • ساختن پل های کار شده برای گذراندن مراحل بازی
  • ساخت و سازی متفاوت
  • راه های مختلف بسازید و خودتان پشت فرمان بشینید تا مراحل را رد کنید
  • مصالح مختلف برای ساخت و ساز
  • گیم پلی ای اعتیاد آور

 

امیدوارم از سری هشتم این مجموعه لذت برده باشید پیشنهاد میکنم که تمام این بازی ها را تجربه کنید.منتظر سری بعد باشید….