اپ های پیشنهادی اپل اپس: سری دهم

خوب به سری دهم این مجموعه رسیدیم امیدوارم تا به حال از نه قسمت قبل خوشتون اومده باشه. در مجموعه های قبل، بیشتر آنها بازی بود این بار سعی کردیم دو برنامه بسیار خوب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا پنج اپلیکیشن فوق العاده رو در سری دهم اپ های پیشنهادی اپل اپس معرفی کنیم.

در این قسمت تمام اپ های پیشنهادی موجود میباشد: پیشنهادی های iOS

اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری دهم

Graphic

Graphic

مطمعنا تمام طراحان اسم ادوبی ایلاستریتر به گوششان خورده است و بیشتر آنها با این برنامه کار کرده اند. بگذارید یک معرفی کوچک در مورد ایلاستریتر ادوبی بگوییم و بعد سراغ Graphic، شرکت Indeeo برویم.

ادوبی ایلاستریتر(Adobe Illustrator) به معنی تصویرگر میباشد که برای طراحی آثاری زیبا در کامپیوتر به کار میرود. این نرم افزار با ابزار هایی که در اختیار کاربر قرار میدهد برای خلق آثار برداری و افکت های گرافیک همراه با قلمو ها، فیلتر و افکت های گرافیکی و همچنین ابزار کنترل رنگ میتوان یک اثر هنری ساخت.(محیط نرم افزار مانند فتوشاپ میباشد.)

من برای این نرم افزار ادوبی ایلاستریتر رو معرفی کردم زیرا Graphic از روی این نرم افزار ساخته شده است و قصد سازنده این نرم افزار آن بوده که یک برنامه کامل مانند ایلاستریتر را بر روی آیفون و آیپد بیاورد(به نظر می آید این نرم افزار در آیپد کمی کامل تر میباشد برای اینکه صفحه بزرگ آیپد به شما اجازه کار های گسترده تری میدهد.).

Graphic تمام ابزار هایی که شما برای طراحی یک اثر هنری حرفه ای احتیاج دارید را در اختیار شما قرار میدهد.

” آی او اس به Adobe Illustrator جواب داد ” – Padgadget

” بالاخره، یک برنامه حرفه ای برای طراحی و ویرایش آثار وکتور برای آیپد آمد ” – AppStorm

” ابزار های بیشمار و استفاده راحت از آنها ” – Macworld

برخی از ویژگی های Graphic :

– پشتیبانی از فرمت PSD فتوشاپ بازکردن/ذخیره کردن

– پشتیبانی از فرمت PDF و SVG بازکردن/ذخیره کردن

– دارای linear، radial، و gradients

– ابزار های کامل برای قلم های مختلف

– یکپارچگی با Dropbox

– ذخیره خودکار

– به اشتراک گذاری کار های خود با آیفون و مک خود

– و صدها ویژگی دیگر

NBA 2K16

NBA 2K16

بازی فوق‌العاده بسکتبال NBA 2K16 بعد از انتظار فراوان منتشر شد و مثل همیشه می‌توانید نسخه کرک آن را در اپل اپس به عنوان اولین وب سایت دریافت کنید.

امکان ندارد کسی علاقه‌مند به بازی‌ها رایانه‌ای باشد و NBA 2K، این بازی فوق‌العاده را نشناسد، کمپانی سازنده آن ۲K Sports نسخه جدیدی را با تغییرات بسیار زیاد نسبت به سری‌های قبل منتشر کرده است. تغییراتی که با توجه به حجم بیش از ۳ گیگابایتی آن کاملا مشهود است و آن را تبدیل به حجیم‌ترین بازی اپ استور تا کنون کرده است. NBA 2K16 و سری‌های قبلی این بازی، آنقدر جذابیت دارند که بسیاری از افرادی که حتی به بسکتبال علاقه ندارند، شیفته این بازی شده‌اند.

این بازی برای کنسول‌های دیگر همانند XBOX، PS و PC چند روز جلوتر از نسخه ios منتشر شد و کمپانی سازنده توانست در مدت کمتر از یک هفته، بیش از ۴ میلیون نسخه از NBA 2K16 را به فروش برساند. این بازی نسبت به نسخه پیشین خود هم بسیار موفق‌تر ظاهر شده است و فروش دو برابر دیجیتالی و بازی‌های آنلاین انجام شده سه برابر بوده است.

نمراتی که مراجع معتبر بازی‌ها به NBA 2K16 داده‌اند:

Gameblog.fr:100
LaPS4: 94
GamesVillage.it: 94
Hobby Consolas: 93
IGN Italia: 92
Meristation: 92
IGN Spain: 90
IGN: 90
Vandal Online: 90
GamesRadar+: 90
۳DJuegos: 90
Washington Post: 85
GamingTrend: 85
PlayStation LifeStyle: 85
Eurogamer Italy: 80
New York Daily News: 80
Cheat Code Central: 78
Lazygamer:73
Hardcore Gamer: 70

تمامی مطالب گفته شده مهر تاییدی بر کیفیت این بازی می‌باشند و به تمامی طرفداران بازی پیشنهاد می‌گردد.

NBA 2K تجربه‌ای بسیار واقعی از روند NBA را با NBA 2K16 برای شما به ارمغان می‌آورد. در این نسخه ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است، اسامی بازیکنان به روزرسانی شده و فرصت‌های بیشتری برای به دست آوردن پول مجازی در اختیار شما است. این بازی همچنین در بخش محبوب MyCAREER -زندگی حرفه‌ای من- پیشرفت چشم گیری داشته است، موسیقی متن این بخش به سرپرستی سازنده مشهور پاپ دی‌جی موستارد-DJ Mustard- و سازنده و رپر معروف دی‌جی خالد-DJ Khaled- و تولید کننده افسانه‌ای هیپ‌هاپ دی‌جی پرمیر-DJ Premier- بوده است. گرافیک و مدل تمامی بازیکنان بهبود و بهینه سازی شده است و با انیمیشن‌های جدید حرکات بسیار طبیعی را به ارمغان می‌آورند. کنترل بازی نیز دست خوش تغییراتی زیاده شده است و همچنین می‌توانید با کنترلرهای جانبی که به دستگاه متصل می‌شوند این بازی را انجام دهید. پس خود را برای بهترین بازی بسکتبال دنیا آماده کنید.

ویژگی‌ها :

  • بهبود گرافیک و عملکرد بازی
  • موسیقی متن بسیار فوق‌العاده از افراد مشهور در این زمینه
  • کنترل جدید برای اجرای گیم پلی بهتر
  • کسب و خرج پول مجازی
  • اضافه شده لیگ Euroleague
  • پشتیبانی از کنترلرهای جانبی
  • حالت‎های مختلف بازی همانند زندگی جرفه‌ای من، بازی‌های خیابانی و …
  • و ….

NBA 2K16 بر روی دستگاه‌های آیفون ۴s، آیپد ۲ و پایین‌تر اجرا نخواهد شد.

NBA 2K16در آیپد مینی ۱، آیپد نسل سوم و آیپاد تاچ ۵ صدا ندارد.

 

Cloud Chasers

Cloud Chasers

این داستان منحصر به فرد مهاجرت شما میباشد آیا شما میتوانید جان سالم به در ببرید؟

راهنمایی یک خانواده کوچک در ۵ بیابان بسیار خطرناک برای رسیدن به دروازه ی دنیای بالای ابر ها. این یک سفر بسیار خطرناک میباشد پس باید تصمیم های عاقلانه ای بگیرید. منابع خود را مدیریت کنید. از وسایل اطراف خود در سفرتان استفاده کنید و ذخیره آب خود را پر کنید.

داستان Cloud Chasers در مورد Francisco و Amelia میباشد و شما باید به آنها کمک کنید تا از این بیابان خطرناک جان سالم به در ببرند و به خواسته خود برسند در این را تجربه های زیادی کسب میکنید و در مورد آخرین ساکنین بیابان میتوانید یاد بگیرید. آب برای شما بسیار گرانبها میباشد و در سفر خود همیشه منبع آب شما کم میباشد و باید سعی کنید آن را ذخیره کنید. آیا میتوانید در این سفر زنده بمانید؟

این بازی فوق العاده از طرف شرکت Blindflug Studios AG ساخته شده است و از طرف منتقدان بسیاری مورد توجه قرار گرفته و میتوان گفت که این بازی جزو برترین بازی های امسال به حساب می آید.

سازگاری با : آیفون ۵ به بالا و آیپد ۲ به بالا و با آیپاد سازگار نمی باشد

 

PAUSE

PAUSE

یک برنامه فوق العاده و متفاوت برای آرامش پیدا کردن از یک شرکت بسیار محبوب(ustwo) که سازنده بازی Monument Valley و چندین اپلیکیشن محبوب دیگر میباشد!مبتنی بر یک قانون و اصل باستانی تای چی برای تمرین ذهن و فکر شما.PAUSE برای شما هنر تمرکز و توجه را بر روی دیوایس های شما می آورد. با یک تکنیک منحصر به فرد قدیمی و با تکنولوژی جدید میتوانید سفر خود را به راحتی برای آرامش پیدا کردن شروع کنید – هرکجا در هر زمانی فقط در آیفون شما! به صورت آهسته انگشت خود را به طور مدام بر روی صفحه دیوایستان بکشید، فقط در چند دقیقه PAUSE به شما کمک میکند از استرس رها شوید و به آرامش برسید تا دوباره بتوانید بر روی کار خود تمرکز داشته باشید.

در هر صورت این برنامه میتواند در هرجایی به شما کمک کند تا دوباره به آرامش خود برسید همچنین نکته قابل توجه دیگر این میباشد که سازنده این نرم افزار، برنامه خود را با نوار مغزی تست کرده است و آن را تایید کرده است.پس مطمئن باشید که این برنامه برای هر نوع فردی کار میکند.

Heroes Reborn: Enigma

Heroes Reborn: Enigma

امروز در اپ استور یک بازی بسیار زیبا از سازندگان بازی Dark Meadow و Horn منتشر شد که طبق روال همیشگی به عنوان اولین وب سایت ایرانی نسخه کرک شده این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. یک مولفه در تمامی بازی‌های کمپانی Phosphor Games مشهود است، آن هم گرافیک بالا می‌باشد. Heroes Reborn: Enigma از نظر گرافیکی از دو بازی قبلی این شرکت نیز قوی‌تر می‌باشد.

شما در این بازی در نقش دالیا، (به فارسی میشه کوکب :D) یک زن جوان  با قدرتی باور نکردنی هستید که باید با تلاش زنده بمانید و از زندانی که در یکی از تشکیلات مخفی دولت است فرار کنید و به یک قهرمان تبدیل شوید. این بازی در سبک اول شخص اکشن-پازل بوده است و برای اجرای آن به آیفون ۵، آیپد ۴ و آیپد مینی ۲ و یا بعد از آن نیاز دارید.

Heroes Reborn: Enigma دارای ۳۰ مرحله چالش برانگیز است که برای گذر از آنان می‌توانید از قابلیت‌های خود مانند توقف زمان یا استفاده از ارواح استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

گرافیک خیره کننده

دارای ۳۰ مرحله مختلف

صدا گذاری عالی

سبک اکشن-پازل

استفاده از قدرت‌های ماورالطبیعه

این بازی با قیمت ۴٫۹۹$ در اپ استور قابل دسترسی است که هم اکنون می‌توانید آن را از اپل اپس رایگان دریافت کنید.

 

سری دهم هم به پایان رسید امیدوارم که لذت برده باشید.