اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری اول

همانطور که می دونید روزانه برنامه و بازی های زیادی برای دیوایس های iOS و OS X مک  منتشر میشه،  از بین این اپلیکیشن ها ما سعی میکنیم که بهترین ها رو  روی سایت قرار دهیم ولی باز هم برخی از این اپلیکیشن ها ممکن است مورد پسند عموم نباشد و موقع دیدن انها کاربر توجه زیادی نکند به همین خاطر اپل اپس باز هم به فکر شماست  !‌ نگران نباشید با این مطلب هیچ اپ خوب و جدیدی رو از دست نمی دهید !

به تازگی تصمیم گرفته ایم بخشی را راه اندازی کنیم و بهترین برنامه و بازی های آیفون،آیپاد،آیپد و مک را که به تازگی منتشر شده است را معرفی کنیم که امیدوارم از سری اول آن لذت ببرید.

اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری اول

Tactile Wars

Tactile Wars

به جمع بازیکنان در سرتاسر جهان بپیوندید تا یک بازی استراتژی، سرگرم کننده و رنگارنگ را تجربه کنید.

فرمانده یک ارتش از مینی سربازان شوید که با تفنگ و گلوله های رنگی مسلح شده اند.هدف این بازی استراتژی مانند بقیه بازی ها مشخص است:شما باید قلمرو بازیکنان دیگر را تصرف کنید.

انتخاب کنید چه رنگی را برای تیم خود انتخاب میکنید و ان برای شما میشود.به رنگ های دیگر حمله کنید و برنده شوید و بعضی مواقع بازنده.

شما میتوانید از تاکتیک های مختلف در پیروز شدن در جنگ استفاده کنید:پیاده نظام، مین، تانک، جان پناه، اجیر کردن سرباز، سربازگیری برای ارتش، ارتقای نیرو و متحد شدن با بازیکنان دیگر میتواند شما را شکست ناپذیر کند.

Zero Age

Zero Age

Zero Age یک بازی پازل ماجراجویی میباشد.

در این بازی شما باید با کارکتری عجیب به ماجراجویی بپردازید و مراحل مختلف بازی را رد کنید البته هر کدام از مراحل بازی ذهن شما را به چالش میکشد و ممکن است ساعت ها به دنبال راه حلی برای رد کردن مرحله باشید این بازی در دنیایی بدون زمان و مکان واقع شده است و از گرافیک خاصی در سبک خود بهری میبرد.

این بازی سازگار با آیپد ۲ به بالا میباشد ولی اوج هنر بازی را میتوانید در ایپد ۴ به بالا ببینید.

این بازی با آیپد ۱ و آیفون و آیپاد سازگار نمیباشد.

Ring Menu

همه ی ما برای سریع تر کردن کار هایمان با دیوایس هایی که داریم تلاش میکنیم، میخواهم یک برنامه بسیار کاربردی به شما معرفی کنم که مطمعنا از ان استفاده میکنید.

با Ring Menu میتوانید برنامه، بازی، فولدر و فایل های دیگر که برایتان مهم میباشد را در کنار موس خود داشته باشید.

– طراحی ای پویا که در هر جایی میتوانید با موس خود به ان دسترسی پیدا کنید.

– به راحتی با درگ و دراپ(کشیدن و انداختن) میتوانید برنامه، بازی، فولدر و فایل های مختلف را اضافه کنید.

– از کیبورد برای دسترسی سریع استفاده کنید.

Sparkle 3: Genesis

Sparkle 3: Genesis

بازی Sparkle 3: Genesis از یک شرکت قدرتمند(Forever Entertainment S.A.) که تا به حال بازی های فوق العاده ای ساخته است منتشر شد.

بیایید وارد دنیای زیبای اسپارکل بشویم اقیانوسی زیبا که در حال تکامل میباشد مکانی که شرایط برای پیشرفت جانوران محیا میباشد.

کنترل سرنوشت اورگانیسمی رویایی و باورنکردنی در زندگی اش را به دست بگیرید.بیایید اقیانوس پهناور را برای یافتن موجودات ریز بگردید تا از لکه ای کوچک و ناچیز به یک اسپارکل باشکوه تبدیل شوید.شما میتونید انتخاب کنید که چه نوع اسپارکلی باشید، میتوانید شکارچی ای بی رحم باشید، اسپارکلی آرام وصلح جو باشید که گیاهان را میخورد و یا موجودی شوید که هنوز چگونگی فعالیتش هنوز مشخص نیست.

در بازی Sparkle 3: Genesis تک تک جسم هایی که میخورید مهم است. هرکدام از انها بر روی مهارت های اسپارکل شما تاثیر میگذارد البته موجوداتی در استور بازی موجود است که میتواند اسپارکل شما را به هر نحوی که دوست دارید بکند.در ماموریت های بازی شرکت کنید و درخواست های بازی را انجام دهید تا مهارت های جدید کسب کنید که میتواند در ماجراجویی شما کمکتان کند تا استاد تکامل شوی

– شما میتوانید ژنتیک اسپارکل خود را در طیف گسترده ای از تغییرات دستکاری کنید.

– ۱۲ مرحله رویایی و خواب مانند برای کشف کردن.

– ماموریت های گوناگون برای انجام.

– قدرت های مختلف برای آنلاک کردن.

– جنگ با رئیس های قدرتمند.

– با موسیقی متن فوق العاده.

 

Frozen Synapse Prime

Frozen Synapse Prime

Frozen Synapse Prime بازی ای فوق العاده میباشد که با گرافیک بسیار خوبی در استور منتشر شد.در این بازی شما وظیفه دارید که با رهبری گروهی قدرتمند شرکت هایی که دست به کار های غیر قانونی زده اند را نابود کنید.ولی شما باید مراقب باشید زیرا افراد شما نسبت به افراد دشمن کمتر میباشد و باید قبل از هر کاری نقشه ای قدرتمند بکشید و بهترین راه را برای نابودی دشمنانتان بکنید.در این بازی سلاح های بسیار پیشرفته ای در اختیار شما قرار دارد پس به خوبی از انها استفاده کنید و دشمنانتان را نابود کنید.

Frozen Synapse Prime را میتوان یکی از بهترین بازی های ای او اس دانست زیرا از گرافیک و گیم پلی ای فوق العاده برخوردار میباشد.

امیدوارم از سری اول اپ های پیشنهادی اپل اپس لذت برده باشید.