اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [24 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 24 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 6 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Frugi4.99 : اول از همه به این نکته اشاره کنم که این برنامه یکی از برنامه نویسان خوب کشورمون هست و به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. بهتر هست که برای حمایت از ایشون در آیتونز امتیاز ۵ رو بدید. این برنامه برای دخل و خرج روزانه شما طراحی شده است. در عرض چند ثانیه می‌توانید یک درآمد و یا خرج کردی را وارد کنید، برنامه سایر کارها را خودش انجام می‌دهد و تمامی محاسبات را انجام می‌دهد. مطمئنا اگر بر روی کاغذ هم این موارد را یادداشت کنید و حتی محاسبه‌ای را انجام ندهید زمان بیشتری صرف می‌شود. این برنامه دارای تقویم شمسی است و می‌توانید برای یادآور و لیست کارهای آینده (to-do) نیز از آن استفاده کنید. مطمئنا این برنامه برای همه‌ی شما کاربردی خواهد بود و با توجه به رایگان شدن آن به سرعت برای دانلود اقدام کنید.

 

Chromasphere 0.99 : یک بازی با گیم پلی ساده و اعتیار آور. در این بازی شما باید با استفاده از حسگرهای دستگاه گوی را هدایت کنید و مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. برخی از ویژگی‌های بازی: 24 سطح مختلف که رو به سختی می‌روند، موسیقی آرامبخش برای موفقیت بهتر در بازی، قابلیت مبارزه با آخرین رکورد ثبت شده خود همراه با بازپخش به صورت ghost، به چالش کشیدن دوستان، دارای تنظیمات برای هدایت بهتر گوی و ….

King of Opera – Multiplayer Party Game! 2.99 : آیا آماده رفتن به مهمانی با دوستان خود هستید؟ یک بازی مولتی پلیر با فضایی جذاب و شاد! تا چهار بازیکن با یک دستگاه می‌توانند بازی کنند. این بازی جز دسته موزیکال محسوب می‌شود شما باید در کنار دوستان خود بهترین آهنگ‌های ممکن را بنوازید و لقب شاه اپرا را کسب کنید. این بازی از 1 تا 4 نفره قابل انجام است. همچنین 5 حالت مختلف در آن وجود دارد. شما هر چه که به پیش می‌روید در کارتان پیشرفت حاصل می‌شود و در مهمانی‌های بزرگتری حضور پیدا می‌کنید.

Monster Math – Easy Common Core Games 5.99

Moon Path – Move the super color to flow and switch FREE 0.99

Call a Taxi – Instantly find a taxi-cab, anytime, anywhere. 6.99

تخفیف خورده‌ها:

Knights of Pen & Paper 2 4.99=>2.99 : قهرمانان خود را برای گسترش پادشاهی به کار گیرید. در دریا،زمین و هوا سفر کنید و راه خود را با شکست دشمنان هموار سازید. شما سردسته یک گروه هستید که باید تصمیمات را بگیرید. یک بازی نقش آفرینی با محیطی پیکسلی و جذاب. ماموریت‌های متعددی به شما سپرده می‌شود که می‌تواند در راستای اهداف اصلی بازی و یا یک ماموریت جانبی باشد. مکان‌های متعددی برای کاوش و جستجو وجود دارند که در روند بازی با آن‌ها برخورد خواهید داشت.

METAL SLUG 3 2.99=>0.99

FATAL FURY SPECIAL 3.99=>0.99

THE KING OF FIGHTERS ’98 2.99=>0.99

GAROU: MARK OF THE WOLVES 3.99=>0.99

جدیدها:

بازی Pocket Mortys به صورت رایگان: یک بازی فوق‌العاده که به تازگی منتشر شده و در همین زمان کم بیش از 800 نفر در آیتونز به آن رای داده‌اند و دارای امتیاز 5 است! اگر با انیمیشن‌های خارجی میانه داشته باشید حتما ریک و مورتی را می‌شناسید! نوه و پیرمرد دیوانه که همیشه دنبال ماجراجویی هستند، این بار در یک بازی نقش آفرینی می‌کنند. بیش از 70 مورتی در این بازی حضور دارد که می‌توانید آن‌ها را آموزش دهید و با یکدیگر ترکیبشان کنید. در این بازی شخصیت‌های محبوب دیگر این انیمیشن نیز همانند Bird Person و  Mr. Meeseeks حضور دارند. علاوه بر روند اصلی داستان، ماموریت‌های جانبی متعددی نیز به شما محول می‌شود. یک بازی با محیطی جذاب و پر از شوخی‌های خاص!

بازی Punch Club با قیمت 4.99

بازی Supermarket Mania® Journey به صورت رایگان

برنامه TripSee به صورت رایگان

برنامه Who Cares About Me Most on Instagram – My Insta Followers Analysis Tool به صورت رایگان