اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [6 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 6 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 7 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Flow ● Fast and Slow Motion ● Professional HD 1.99 : کنترل سرعت ویدیوهای خود را در دست بگیرید! با کمک این برنامه و دستکاری زمان پخش دیدگاهی جدید را به ویدیو خود به وجود می‌آورید. ترکیب بالا بردن سرعت ویدیوها و آهسته کردنشان، فیلم‌های بی‌نظیر را پدید می‌آورد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده می‌باشد و تنها با اضافه کردن نقاط مورد نظر برای کنترل سرعت، و بالا و پایین کردن آن‌ها به نتایج دلخواه خود می‌رسید. برخی از ویژگی‌های برنامه : اضافه کردن ویدیوها از دستگاه و منابع خارجی همانند GoPro، شما قادر به بالا بردن یا کم کردن سرعت فیلم‌ها تا 24x هستید، پشتیبانی از فیلم‌های 4k و …

MarcoPolo Weather 2.99 : یک برنامه آموزش برای کودکان 5 سال و پایین‌تر. در جهان شگفت انگیز آب و هوا کاوش کنید. رنگین کمان، رعد و برق، کولاک و … بسازید و در مورد 9 پدیده مرتبط با آب و هوا یاد بگیرید. با کنترل کردن آب و هوا اجازه تغییر شرایط جوی همانند دما، سرعت باد، بارش، پوشش ابرها و … را دارید، هر ترکیبی را که انتخاب کنید یک اتفاق خاص میفتد. برخی از ویژگی‌های برنامه: نه وضعیت آب و هوایی (آفتابی، کمی ابری، ابری، بارانی، رعد و برق، برف، کولاک، گردباد و طوفان)، انتخاب سرعت باد از 4 حالت مختلف، تنظیم دما به سانتیگراد و یا فارنهایت، 3 بازی جانبی و …

Compass++ PRO – Get a great looking HD Compass ! : این برنامه یک قطب نما کامل با پوسته‌های HD است. برخی از ویژگی‌های برنامه: بیش از 15 پوسته (تم) با کیفیت بالا، پشتیبانی از صفحه نمایش‌های رتینا، قابلیت تعویض تم‌ها به راحتی. لینک قرار داده شده نسخه پرو این برنامه است و هیچگونه تبلیعاتی را ندارد. لازم به ذکر است که این برنامه در آیپاد تاچ به دلیل نداشت سخت افزار مورد نیاز کارایی ندارد.

Peter and the Wolf in Hollywood 5.99

Sago Mini Music Box 2.99

Frax – The First Realtime Immersive Fractals 0.99

iTranslator for speech to speech translation 0.99

تخفیف خورده‌ها:

BADLAND 1.99=>0.99 : این بازی بیش از 30 میلیون طرفدار در سراسر دنیا دارد و جوایز و عناوین متعددی را کسب کرده است. badland یک بازی پلتفرمر نمایش از بغل است که باید با پرواز و استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد از موانع عبور کنید. برخی از ویژگی‌های بازی: بیش از 100 مرحله بازی برای حالت تک نفره، قابلیت بازی تا 4 نفر با یک دستگاه در بیش از 30 مرحله، قابلیت ساخت، ویرایش و به اشتراک گذاری مراحل توسط خودتان، پشتیبانی از کنترلرهای جانبی، پشتیبانی از آیکلاد، پشتیبانی از لمس 3 بعدی و ….

Civil War: 1862 1.99=>0.99

PDF Converter Pro : Convert documents, WebPages TO PDF , Air Printer 1.99=>0.99

RecordOrders 1.99=>0.99

Halftone 2 – Comic Book Creator 2.99=>0.99

جدیدها تا 8 دی ماه قرار نمی‌گیرند