اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [5 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 5 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 10 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Mazecraft 1.99 : مارپیچ‌های بی‌نظیر بسازید و آنان را برای دنیا به اشتراک بگذارید. دوستان خود را عذاب دهید و تمامی مارپیچ‌های ساخته شده توسط آنان را حل کنید و تبدیل به قهرمان این زمینه شوید. شما در این بازی با مارپیچ‌های شگفت انگیز و مرگبار متعددی برخورد می‌کنید. می‌توانید مارپیچ را خودتان طراحی کنید و دوستانتان را برای حل آن‌ها دعوت کنید و بازپخش شکست آن‌ها را مشاهده نمایید. شما برای ساخت مارپیچ‌های ابزار مختلفی را در اختیار دارید و با پیشرفت در بازی ویژگی‌های جدید آن برای شما در دسترس خواهند بود.

My Talking Pet 1.99 : با این برنامه می‌توانید حیوانات خود را در حال حرف زدن ببینید! تنها کافی است یک عکس از حیوان خانگی خود تهیه کنید و به برنامه بدهید، با تنظیم کردن موارد مختلف همانند مکان چشم‌ها، برنامه عکس را طوری نمایش می‌دهد که انگار حیوان شما در حال حرف زدن است. زمانی که میکروفون صدای شما را ضبط کند، برنامه آن را با تم صدای حیوان داخل عکس پخش می‌کند و همزمان تصویر آن نیز مطابق با واژه‌ها حرکت می‌دهد. می‌توانید از این روند فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Frax – The First Realtime Immersive Fractals 0.99 : یک آرشیو بزرگ از تصاویر فرکتال بی درنگ. تصاویر فرکتال را حتما بسیاری از شما در رایانه خود دیده‌اید، تصاویری که هر چه بزرگتر شوند، همان صحنه اول مشاهده می‌شود. از این تصاویر در بسیاری از پخش کننده‌ها استفاده می‎گردد. جالب است که بدانید این فرم نیز به صورت طبیعی وجود دارد، به طور مثال دانه برف جز فرکتال‌های طبیعی است و حتی زمانی که با یک میکروسکوپ دیده شود، فرم جزئیاتش همان فرم اصلی است!! با این برنامه شما می‌توانید به آرشیو غنی این نوع تصاویر دسترسی داشته باشید، تصاویر اینچنینی را طراحی کنید، در متن این تصاویر زوم کنید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید. این برنامه قابلیت ذخیره تصاویر تا 50 مگاپیکسل را دارا است. می‌توانید از طرح‌های اینچنینی در پوسترها، لباس‌ها و …. استفاده نمایید.

Dabbin Santa by 2 Chainz 0.99

Bitpoem – Photo Filters and Effects 1.99

Jakatak 0.99

Altimeter Pro A.C.T 2.99

Easy Spending Expense Tracker – Save expenses 1.99

Pointedly — Simple Score Keeper for Family Board and Card Games 0.99

Magnifier Flash – A magnifying glass with light 0.99

تخفیف خورده‌ها:

Pandemic: The Board Game 6.99=>4.99 : به عنوان یک فرد ماهر در تیم مبارزه با بیماری، باید چهار بیماری مرگبار را در خلیج محصور کنید تا زمانی که راه درمان آن را بیابید. در جهان سفر کنید، امراض را شناسایی نماید و برای آن‌ها درمانی پیدا کنید. این یک بازی تخته‌ای است و می‌توانید با خانواده و دوستانتان آن را انجام دهید. شما در یک وضعیت آخرالزمانی باید در قالب یک تیم نجات که به همه‌ی دنیا خدمت می‌کند حاضر شوید. برخی از ویژگی‌های بازی: 7 کارت مختلف برای نقش‌ها با توانایی‌های منحصر به فرد، بازی را می‌توان 2 تا 4 نفره انجام داد و در حالت یک نفره می‌توانید چند نقش را خودتان ایفا کنید، سطح‌های مختلف سختی و ….

FocusDots: A Timer That Increase Your Productivity 1.99=>0.99

iWriter 3.99=>0.99

Toca Store 2.99=>0.99

Logo & Design Creator – Make pro graphic designs, logos, flyers, icons, presentations & business cards 3.99=>1.99

جدیدها تا 8 دی ماه قرار نمی‌گیرند