اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [28 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 28 آذر رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 23 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

RetainIt – Organize & To-Do 1.99 : برنامه‌ای کامل برای سازماندهی کارها و مدیریت کامل زندگی! به راحتی می‌توانید اطلاعات را وارد کنید، سازماندهی کنید که در مواقع لازم به شما یادآوری شوند. می‌توانید بخش‌هایی را برای هر قسمت از زندگی همانند کارهای شخصی، کار و مدرسه بسازید. در هر قسمت ساخته شده می‌توانید لیست کار، پروژه‌ها، اهداف، یادآور، مخاطبین، تصاویر، متن‌ها و … را وارد نمایید. تمامی اطلاعات را می‌توانید با تگ‌ها (برچسب‌ها) و پوشه‌ها سازماندهی و فیلتر کنید. برخی از ویژگی‌های این برنامه: دارای جستجوگر کامل، رمز گذاری، مرورگر درون برنامه‌ای، پشتیبانی از Dropbox ، تغییر رنگ و پس زمینه و ….

Quick Drafts – Notes, Errands and Shopping List 2.99 : ثبت و به اشتراک گذاری ایده‌ها و متون؛ آسان، سریع و قابل اعتماد. این برنامه یک دفترچه یادداشت الکترونیکی سریع است و راهکارهای مختلفی را برای رسیدگی به نوشته‌هایتان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید موارد را به صورت لیست کار ذخیره کنید و آن‌ها را از طریق ایمیل، iMessage، فیسبوک و یا تویتر ارسال کنید. همچنین می‌توانید موارد را به تقویم خود ارسال کنید و یا در Dropbox ذخیرشان کنید. در این برنامه می‌توانید همانند ورق زدن کتاب تمامی یادداشت‌های خود را بررسی کنید و هر زمان که برنامه را باز کنید در ابتدا یک صفحه خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد که اگر می‌خواهید چیزی را یادداشت کنید به سرعت اقدام نمایید.

Quick Drafts for iPad – Notes, Tasks and Shopping List 3.99 : ثبت و به اشتراک گذاری ایده‌ها و متون؛ آسان، سریع و قابل اعتماد. این برنامه یک دفترچه یادداشت الکترونیکی سریع است و راهکارهای مختلفی را برای رسیدگی به نوشته‌هایتان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید موارد را به صورت لیست کار ذخیره کنید و آن‌ها را از طریق ایمیل، iMessage، فیسبوک و یا تویتر ارسال کنید. همچنین می‌توانید موارد را به تقویم خود ارسال کنید و یا در Dropbox ذخیرشان کنید. در این برنامه می‌توانید همانند ورق زدن کتاب تمامی یادداشت‌های خود را بررسی کنید و هر زمان که برنامه را باز کنید در ابتدا یک صفحه خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد که اگر می‌خواهید چیزی را یادداشت کنید به سرعت اقدام نمایید.

Crop Videos 0.99 : ویدیوهای خود را همانند تصاویر برش دهید. زوم کنید و نسبت تصویر دلخواه خود را crop کنید. با این برنامه می‌توانید ویدیوهای خود را برای نمایش هر چه بهتر در اینستاگرام آماده کنید و آن را به صورت یک مربع کامل در بیاورید و یا آن را با ضریب تصویر 4:3 برش دهید تا یک ویدیو تمام صفحه عالی در آیپد خود مشاهده کنید. بعد از ویرایش تمام ویدیوها به صورت مستقیم در برنامه Photos ذخیره می‌گردند. این برنامه دارای یک افزونه برای ویرایش ویدیوها در برنامه Photos است که در iOS 8 و بالاتر قابل استفاده می‌باشد.

Wireless Transfer App – Share, sync & backup photos, pictures, videos and video photo albums via wifi or personal hotspot for camera roll and photo library 2.99

33rd Division 1.99

.NOON. 0.99

Tractor Trails 0.99

Pig Shot 0.99

W.E.L.D.E.R. 2.99

Find the Ball 0.99

The Stupid Test 5 0.99

Flowpaper 0.99

Gradify – Custom Wallpapers for iOS7 by Pimp your Photos (+Valentine’s Day Wallpaper) 0.99

Superimpose! 2.99

Calculator Easy HD 0.99

Night Vision Camera (Photo & Video) 3.99

Fitbit Band Finder: Find your lost fitness band 1.99

Peekaboo Presents 1.99

World Travelpedia – Nightlife 5.99

New York Transport Map – Subway Map and Route Planner 6.99

3D Sun&Moon Compass HD for iPad2 (Gyroscope enabled) 2.99

Weather Now – Forecast and 3D Earth 1.99

تخفیف خورده‌ها:

Splendor™ 6.99=>0.99 : نسخه دیجیتالی رسمی از پرفروش‌ترین بازی کارتی دنیا. هدف اصلی شما در این بازی ساخت جواهرات فوق‌العاده و تبدیل شدن به بهترین و بزرگترین تاجر دنیا است. برخی از ویژگی‌های بازی: یادگیری سریع و آسان اما تبدیل شدن به یک حرفه‌ای سخت، طراحی بازی دقیق همانند نسخه اصلی، حالت بازی تک نفره و حالت نوبتی از 2 تا 4 نفر، هوش مصنوعی قوی و واکنش دهندگی متنوع، آموزش عالی بازی با توجه به دیجیتالی بودن آن، گرافیک و موسیقی دوران رنسانس و ….

TMNT Battle Match – Ninja Turtles Matching Game 1.99=>0.99

Find–the–Line 2.99=>0.99

Small World 2 6.99=>0.99

STOCKS PRO: Stocks & Stock Market Tracker 39.99=>24.99

جدیدها:

بازی MetaHuman Inc. با قیمت 2.99$ : برای انجام این بازی باید با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. شما در نقش مدیرعامل یک شرکت چند ملیتی هستید که ابر قدرت‌ها را به بالاترین پیشنهاد می‌فروشید، هر کس که پول بیشتری خرج کند آن را به دست می‌آورد. شما باید تکنولوژی‌های آینده را بسازید و قیمت سهام شرکت را اداره کنید تا سهام داران را تحت تاثیر قرار بدهید. این بازی یک رمان 260 هزار کلمه‌ای به قلم پائول گرستی نویسنده کتاب ارفئوس روسه است. این داستان بر اساس انتخاب‌های شما پیش می‌رود و هر تصمیمی که بگیرید در روند داستان تاثیر گذار است. شعار شما ساخت انسان بهتر است. ترجیح می‌دهید چه دانشمندی را استخدام کنید؟ چه نقشه‌ای برای رقبا دارید؟ تصمیمات همه با شماست.

بازی Viber Backgammon به صورت رایگان

بازی Impossible Journey به صورت رایگان

بازی Overpainted به صورت رایگان

برنامه NOISE 5D به صورت رایگان