اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [22 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 22  آذر رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 8 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

BlockPath Pro 0.99 : شما برای حل پازل‌های این بازی باید خطی را رسم کنید که تمام صفحه را پر کند، ساده به نظر می‌رسد ولی هرگز اینگونه نیست! دقت داشته باشید که نسخه‌ای که در حال حاضر قرار داده شده نسخه Pro می‌باشد که تعداد مراحل آن از نسخه عادی بیشتر بوده، تبلیغات ندارد و تمامی جهان‌ها باز هستند. در این بازی بیش از 200 مرحله مختلف وجود دارد که ذهن شما را به چالش می‌کشند.

Magnifier Flash – A magnifying glass with light 0.99 : آیا گاهی فراموش می‌کنید عینک مطالعه خود را همراه خود به جایی ببرید و یا برای خواندن متن‌ها ریز به ذره بین نیاز دارید؟ این برنامه راهگشای شماست. با استفاده از آیفون و یا آیپد خود می‌توانید متن‌های ریز را به راحتی بخوانید. این برنامه با استفاده از دوربین دستگاه به همراه فلش، متن را برای شما واضح و بزرگ بر روی صفحه، نمایش می‌دهد. این برنامه متون را تا 6 برابر به صورت واضح بزرگ می‌کند و برای نوشته‌ها و رسیدهای کوچک بسیار کاربردی خواهد بود.  در محیط‌های تاریک هم می‌توانید برای خواندن و یا یافتن اجسام کوچک از این برنامه استفاده نمایید.

Orderly – Reminders, Tasks, ToDo Lists, Project tasks 0.99 : یک برنامه قدرتمند برای ساماندهی کارهای روزانه و برنامه‌های آینده. برخی از ویژگی‌های برنامه: رابط کاربری ساده، قابلیت تنظیم یادآور و لیست کار برای مکان خاص (برای مثال می‌توانید تعریف کنید که رفتید خونه دوستتون یادآوری کنه که اون 500 تومنی که 2 ساله بهتون بدهکاره رو بگیرید 😀 )، اولویت بندی لیست‌های to-do، تعریف چرخه زمانی برای لیست کارها، قابلیت همگام سازی دستگاه‌ها، دسته بندی نامحدود، جستجوی قدرتمند در یک دسته بندی خاص و یا به صورت کلی.

80 Bites 0.99

Sago Mini Music Box 2.99

Reindeer Cam Live 0.99

Fitness & Bodybuilding – Exercises, Workouts 0.99

Bills – Bill Tracking & Reminders 0.99

تخفیف خورده‌ها:

Morningstar: Descent to Deadrock 3.99=>1.99 : یک فرود اضطراری در جایی متروکه، یک سیاره بیگانه، یک کاری عادی که پاول برای آن استخدام شده، حال به یک ماموریت مرگبار برای نجات کشتی تجاری شرکت مورنینگ استار و خدمه آن تبدیل شده است. یکی از افراد مرده پیدا شده و کاپیتان به شدت مجروح شده است. پاول برای تعمیر کشتی و پیدا کردن راهی برای خروج از این سیاره خالی دست به کار می‌شود. شرایط پیش آمده طبیعی نیست، یک کشتی با آن همه خدمه و امکانات برای چه باید همچین شرایطی را پیدا کند؟ به چه دلیل؟ آیا پاول می‌تواند راه خروجی را قبل از اینکه به سرنوشت دیگران دچار شود پیدا کند؟

Submarine — Powerful and Intuitive Reddit Client 1.99=>0.99

SuperJuiceMe! 12.99=>5.99

American Almanac – Night Sky Guide & Farmers Calendars 4.99=>0.99

Maps 3D PRO – GPS Tracks for Bike, Hike, Ski & Outdoor 4.99=>0.99

جدیدها:

بازی Witch Hunters: Full Moon Ceremony HD – A Mystery Hidden Object Story به صورت رایگان : مهمان‌های ناخوانده‌ای پس از اینکه آینه قدیمی خاله ایزابلا را دریافت می‌کنید سر و کله‌شان پیدا می‌شود؛ آن هم نه مهمان‌های عادی، کسانی که می‌خواهند دنیا را نابود کنند. قادر هستید قبل از اینکه آنان به اهدافشان برسند، متوقفشان کنید؟ در این بازی کارهای زیادی برای انجام دارید، باید ملکه ماه را که برای دنیا امید و روشنایی به ارمغان می‌آورد از دست جادوگران نجات دهید و به کارهای مخرب کوتوله موذی پایان دهید. سبک بازی پازل و اشیا پنهان است و دارای گرافیک چشمگیری می‌باشد.

برنامه Get comments for Instagram photos – Boost your Instagram profile به صورت رایگان

برنامه Shadow Player – Free Music Player Streaming or Streamer Video and Mp3 Tube Pro با قیمت 1.99

بازی GameTime Football 2 w/ Colin Kaepernick & Dez Bryant به صورت رایگان

برنامه Fast Charge! به صورت رایگان