اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [11 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 11 آذر رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

رایگان شده‌ها (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

  1. Monument Valley 3.99 : یک بازی فوق‌العاده با سبک پازل/پلتفرمر که جوایز متعددی را به دست آورده است. این بازی برای اولین بار از روز عرضه رایگان شده است، پیشنهاد می‌شود این بازی بسیار زیبا را همین حالا دانلود کنید. پازل‌های چالش برانگیز، گرافیک چشم نواز و طراحی خاص این بازی را بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است. شما در Monument Valley نقش هدایت یک شاهزاده خانم را دارید و باید از مکان‌های مرموز گذر و راه‌های مخفی را پیدا کنید و از پس چالش‌های پیش رو بربیایید.
  2. Stubies 1.99 :هرج و مرج اینجاست! آماده‌اید؟ زندگی این موجودات دوست داشتنی در دستان شماست، باید قبل از اینکه در محیط بازی یک آشوب تمام عیار به پا شود صفحه نمایش را خالی کنید. یک بازی پازل با 75 مرحله متنوع که از سوی کاربران در آیتونز امتیاز 4.5 را گرفته است.
  3. Smart PDF Scanner: Scan Documents to PDF 4.99 : تنها کافیست که از متن خود یک عکس بگیرید، این برنامه به سرعت به شما یک فایل PDF ارائه می‌کند. برای اسکن می‌توانید تعریف کنید که تمام رنگی ، گری‌اسکیل و یا سیاه و سفید باشد که خواندن آن راحت‌تر شود، همچنین خود برنامه به صورت اتوماتیک لبه‌های صفحه را تشخیص می‌دهد و فایل را اصلاح می‌کند. فایل‌های نهایی را به طور مستقیم از خود برنامه می‌توان پرینت و یا ایمیل کرد و یا با AirDrop به اشتراک گذاشت.
  4. Physics X: College, AP, SAT and MCAT Test Prep and Tools 4.99
  5. Double Player for Music with Headphones Pro(Listen 2 songs simultaneously with headphones) 1.99
  6. Bouncy Bug 0.99
  7. Maps and Mods for Minecraft 1.99
  8. Car Crusher 0.99
  9. Talking Santa for iPhone 0.99
  10. Talking Santa for iPad HD 2.99
  11. Santa Hats – Virtually add Santa Hats, Beards and Even Santa to your photos 0.99
  12. Men’s Hairstyles 0.99
  13. LUZMO – Light Effects Powerful Photo Editor Blend Light Leaks Textures and Overlays 4.99
  14. Gesture Touchpad for Win8 1.99
  15. FancyKey – Customize your keyboard with cool Fonts, colorful Themes and beautiful Emoji Art 0.99
  16. iFortress – Protect Private Documents and Confidential Files 9.99
  17. Karl’s Castle HD 2.99
  18. Swoosh – Basketball Stats 19.99

تخفیف خورده‌ها:

  1. Toca Nature 2.99=>0.99 : یک بازی مناسب برای کودکان 6 تا 8 سال. طبیعت پر از سحر و جادو است و این بازی سحر و جادو را بر نوک انگشتانتان می‌آورد. شما باید طبیعت را شکل داده و آن را توسعه دهید. درخت بکارید و یک جنگ را بسط بدهید، یک کوه را برافرازید، انواع توت، قارچ و آجیل‌ها را جمع آوری کنید و به حیوانات مختلف غذا بدهید.
  2. Alphabeats 1.99=>0.99
  3. Star Nomad Elite 3.99=>1.99
  4. Zombie Tones-Zombie sounds and ringtones! 3.99=>1.99
  5. I Just Forgot – Little Critter 1.99=>0.99

جدیدها:

  1. بازی Sniper Fury به صورت رایگان : یک بازی شوتر که از کمپانی مطرح گیم‌لافت منتشر شده است. دیگر دیپلماسی در این دنیا جایی ندارد. باید اقدامی اساسی‌تر انجام داد. ما خواهان بهرین تک تیرانداز دنیا هستیم که به ما ملحق شود و … . این بازی اکشن دارای بیش از 130 ماموریت اکشن و گرافیکی قابل قبول است. البته آن طور که از این بازی انتظار می‌رفت ظاهر نشد و هیجان زیادی را به پلیر القا نمیکند اما باز هم تجربه آن خالی از لطف نیست.
  2. بازی Go Home Dizzy به صورت رایگان
  3. برنامه Lonely Chat Room – meet lonely single people, flirt & dating به صورت رایگان
  4. برنامه Christmas Emoji + Animated Emojis با قیمت 0.99
  5. برنامه Norton Family parental control به صورت رایگان