اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [22 آبان]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 22 آبان رایگان شده، تخفیف خورده، آپدیت شده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

رایگان شده‌ها (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Ask Me Colors and Shapes Preschool and Kindergarten Core Skills Preparation – 4.99$: یک بازی آموزشی که به کودکان اشکال و رنگ‌ها را آموزش می‌دهد. این بازی برای کودکان بین سنین 3 تا 6 مناسب است.

Goosebumps Night of Scares – 1.99$: بازی ترسناک و در عین حال با ایده‌های خنده‌دار که از یک فیلم الهام گرفته شده است، البته تم اصلی این بازی ترسناک می‌باشد و برای سنین پایین پیشنهاد نمی‌گردد. در این بازی شما با موجوداتی که کابوس شبانه شما هستند روبرو می‌شوید و باید با آن‌ها مقابله کنید.

Gravity – Light Particles Manipulation App – 0.99$: یک نرم افزار جالب برای ساخت تصاویر زیبا با استفاده از ذرات نوری با قابلیت‌های مختلف است.

DayCost Pro – Personal Finance, Money Manager, Income, Expense & Budget – 2.99$: یک نرم افزار مدیریت مالی که می‌توانید خرج کردها و درآمدها را به صورت روزانه درج کنید، موجودی خود بررسی کنید و ….

Magnifier Flash – A magnifying glass with light – 0.99$: یک ذره بین که از دوربین شما استفاده می‌کند و از فلش دستگاه هم کمک می‌گیرد. این برنامه برای متن‌های ریز و در محیط‌های کم نور کاربرد دارد.

Hotel Tycoon 2 – 1.99$: در این بازی شما یک مدیر هتل هستید و باید تمامی فاکتورهایی که یک مدیر بر عهده دارد را به نحو احسن انجام دهید.

Hotel Tycoon2 HD – 2.99$: در این بازی شما یک مدیر هتل هستید و باید تمامی فاکتورهایی که یک مدیر بر عهده دارد را به نحو احسن انجام دهید.

تخفیف خورده‌ها:

This War of Mine 14.99 =>6.99$: در این بازی جنگی اکشن شما نقش یک سرباز را بر عهده ندارید،بلکه تسلط بر گروهی را بر عهده دارید که سعی بر نجات از شهری دارند که دچار کمبود مواد غذایی ،دارو و خطر تیراندازان و غارتگران آن را تهدید می کند.این بازی تجربه ای جدید از یک جنگ را از دیدی دیگر به شما می دهد. (معرفی کامل در اپل اپس)

آپدیت شده‌ها:

Sleep Cycle alarm clock به نسخه 5.0.1

Castro: High Fidelity Podcasts به نسخه 1.5.1

Cheeky Fingers – Piano chord dictionary به نسخه 1.0.8

جدیدها:

برنامه iMaschine 2 با قیمت 4.99$

بازی Brass با قیمت 6.99$

بازی Wizards and Wagons با قیمت 4.99$

بازی Oddworld: Munch’s Oddysee یا قیمت 4.99$  [معرفی کامل و دانلود از اپل اپس]

برنامه Relight – Better Photos با قیمت 2.99$

اپ‌های جدید به زودی به صورت کامل در اپل اپس معرفی می‌گردند.