اپل واچ 2 در مارس معرفی نمی‌شود؟!

در حالی که شایعات اخیر مبنی بر معرفی اپل واچ 2 در ماه مارس (اسفند) بوده است اما با توجه به زنجیره تامین کنندگان اپل و فعالیت کم آنان چنین چیزی حقیقت ندارد!

در روز جمعه تحلیلی از سوی بن بجرین منتشر شده که در آن گفته شده اگر اپل واچ 2 قرار بود در ماه مارس معرفی شود، سفارشات به تامین کنندگان در اواخر سال گذشته میلادی داده می‌شد. علاوه بر عدم فعالیت تامین کنندگان، توسعه دهندگان نیز روند آرامی را دارند.

هفته‌ی پیش خبری دیگر منتشر شد که کاملا در تضاد با این گزارش است. در آن خبر گفته شد که اپل واچ 2 توسط کمپانی Quanta در روند آزمایشی تولید قرار دارد. اخبار دیگری که در سال گذشته میلادی منتشر شده بود خبر از عرضه این گجت در سه ماهه دوم سال 2016 میداد.

همچنین شایع شده است که اپل برنامه‌ای برای ارائه یک نسخه اصلاح شده از اپل واچ فعلی به همراه یک دوربین فیس تایم دارد. این را نمی‌توان نسل جدیدی از اپل واچ دانست. در ماه مارس علاوه بر معرفی یک اپل واچ، گفته شده است که آیفون 4 اینچی که اخبار و شایعات متعددی درباره آن منتشر شده با نام احتمالی آیفون 5e معرفی شود.

Jupiter Research اخیراً اعلام کرده است که 8.8 میلیون اپل واچ در سال 2015 میلادی روانه بازار شده‌اند که 51.5 درصد از سهم کلی بازار است. گجت‌های پوشیدنی اندرویدی نیز 10 درصد از این بازار سهم داشته‌اند.