اپل واچ 2 بدون سلولار و با GPS [شایعه]

شایعاتی که تا کنون برای اپل واچ 2 مطرح شده زیاد عجیب نبوده‌اند. نازک‌تر شده دستگاه، افزایش عمر باتری و کمی سریع‌تر؛ این‌ها انتظارات عمده از نسل دوم اپل واچ هستند. برخی از شایعات نیز در مورد اتصال به دستگاه‌های جدید همانند گجت‌های پوشیدنی اندرویدی در سطح وب منتشر شد که ممکن است دیگر به عنوان یک گزینه مطرح نباشد.

یک گزارش جدید منتشر شده که به کار اپل بر روی شبکه سلولار (مخابرات سیار) برای اپل واچ 2 اشاره دارد و این گزارش ادعا می‌کند که اپل برای اضافه کردن این قابلیت به مشکل خورده است. ظاهرا اپل با اپراتورهای مختلفی برای پشتیبانی از اپل واچ 2 مذاکره کرده است اما ظاهرا این ایده را برای اپل واچ 2 پیاده نمی‌کند چون با هیچ برنامه زمانی نمی‌توانست چنین دستگاهی را تا ماه سپتامبر آماده کند. یک مسئله که ممکن است باعث صرف نظر اپل از شبکه سلولار برای اپل اپل واچ 2 کند، مصرف باتری است که با اضافه شدن این ویژگی افزایش می‌یابد. اپل به دنبال این بوده که این قابلیت با استفاده حداقلی از باتری به دستگاه اضافه شده که ظاهرا موفق نشده است.

در عوض این گزارش به کار اپل برای سلامتی و تناسب اندام در اپل و‌‎اچ 2 اشاره کرده است که از GPS اپل واچ استفاده می‌کند. اضافه شدن GPS به دستگاه می‌تواند مصرف باتری را افزایش دهد اما این مصرف به اندازه امواج بی‌سیم نیست.

منبع: Bloomberg