اپل شبکه ESPN و بیش از 40 ایستگاه NPR را برای رادیو iTunes به ارمغان می آورد.

اپل  مدتی بی سروصدا در حال گسترش پیشنهاد های رادیو iTunes بود.عنوان کردن ایستگاه جدید ESPN و 40 ایبستگاه جدید NPR قسمتی از کار اپل بود, به عنوان اولین بار 9to5Mac اشاره کرد که شما میتوانید از طریق نرم افزار های iOS و جستجویی راحت و آسان به این ایستگاه ها دسترسی پیدا کنید , بر اساس گزارش برخی از کاربران این ایستگاه ها در صفحات ویژه قرار دارند.

گفته ای از تراگ کلر:

ما هیجان زده در حال ساختن موضوع بحث صنعت پیشروی ورزشی و مقدار مسابقات قهرمانی هستیم و مطالب را برای طرفداران در رادیو iTunes قرار می دهیم.

معاون ارشد رییس جمهور تولید ESPN بخش کسب و کار:

ما بسیار هیجان زده هستیم که با شرکت اپل برای گسترش دسترسی دیجیتال همکاری داریم , طرفداران ما می توانند انتظار گسترش شبکه ESPN که در زمینه ورزش ملی و محلی در آینده ارائه میشوند را داشته باشند.

محتوای داخلی ESPN محتوایی زنده است که مدت ها در دسترس بوده است با انتخابی نظیر Mike & Mike,شوی فردی کلمن(Freddie Colman Show),شوی دن لیبارتد(The Dan LeBatard Show)و… شما میتوانید تمامی این برنامه پخش را از سایت رادیوی ESPN دریافت کنید.

هم اکنون رادیوی iTunes فقط در آمریکا و استرالیا در دسترس است اما اپل در واقع برنامه دارد که این سرویس را در انگلستان,کانادا و نیوزلند نیز دایر سازد.