اپل سومین ویرایش آزمایشی نسخه‌ی ۱۰.۱۰.۲ سیستم عامل OS X Yosemite را منتشر کرد

اپل ساعاتی پیش سومین ویرایش آزمایشی نسخه‌ی ۱۰.۱۰.۲ سیستم عامل OS X Yosemite را به همراه تغییراتی در سیستم وای‌فای، ایمیل و سرویس VoiceOver عرضه کرد. این شرکت فاصله‌ی بین آپدیت‌های این نسخه را کوتاه کرده است؛ به طوری که عرضه‌ی ویرایش سوم را تنها یک هفته پس از عرضه‌ی ویرایش دوم شاهد هستیم.

 

شماره سریال ساخت این نسخه 14C81f است. مشابه دو نسخه‌ی آزمایشی قبلی، اپل بار دیگر توجه خود را روی بهبود جنبه‌های نرم‌افزاری قابلیت اتصال به شبکه‌ی‌های وای‌فای متمرکز کرده است. اشکالات موجود در سیستم‌های ایمیل و VoiceOver نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

در صورتی که اکانت توسعه‌دهنده دارید می‌توانید این نسخه را نیز از طریق اپلیکیشن اپ استور سیستم عامل مک یا پورتال توسعه‌دهندگان اپل نصب کنید. البته عموم کاربران چنین اکانتی ندارند و به دنبال عرضه‌ی نسخه‌ی عمومی هستند. با توجه به این که عرضه‌ی سه ویرایش آزمایشی از این نسخه‌ی سیستم عامل را شاهد بودیم، می‌توان حدس زد که فاصله‌ی چندانی با یک عرضه‌ی عمومی نداریم. از این رو می‌توانید پیگیر اخبار این زمینه از اپل اپس باشید تا پس از منتشرشدن OS X Yosemite 10.10.2 آن را به طور مستقیم دانلود و نصب کنید.