اپل دو مدل آیپد جدید در چین عرضه کرد

به یاد دارید که پس از عرضه‌ی آی‌اواس ۷.۱ در سورس کد این سیستم‌عامل سازگاری با دو مدل آیپد عرضه نشده قرار داده شده بود؟ در آن زمان حدسی که زده می‌شد این بود که این دو محصول به احتمال زیاد مربوط به آیپدهایی هستند که قرار است در آینده در کشور چین عرضه شوند و اکنون چنین حدسی درست از آب در آمده است.

 

اپل به تازگی از عرضه مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد مینی رتینا که از تکنولوژی TD-LTE شبکه‌های نسل چهارم مخابرات پشتیبانی می‌کنند خبر داده است. این آیپدها در کشور چین که چنین شبکه‌هایی به نسبت مناطق دیگر جهان جا افتاده‌تر می‌باشند عرضه می‌شوند.

 

اپل امروز مدل‌های سازگار با شبکه‌ی TD-LTE دستگاه‌های آیپد ایر و آیپد مینی را معرفی کرد که فروش آن‌ها از همین امروز در کشور چین آغاز می‌شود. این دستگاه‌ها تجربه‌ی استفاده از سرعت بالای این نسل از شبکه‌ی مخابراتی را برای کابران آیپد به ارمغان می‌آورند. مدل‌های جدید آیپد کاربران را قادر به اتصال با سرعت بالایی به پیشرفته‌ترین شبکه‌ی مخابراتی حال حاضر می‌کند٬ تا بتوانند هر چه سریعتر از قبل به وبگردی٬ دانلود ایمیل و اپلیکیشن بپردازند.

 

همانطور که اشاره شد هر دوی این مدل‌ها از امروز در چین عرضه می‌شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت محصول به صفحه‌ی معرفی رسمی این محصول در وبسایت اپل مراجعه کنید.