اپل دعوتنامه‌های کنفراس بعدی خود به تاریخ ۱۸ اسفند را ارسال کرد

روز گذشته کمپانی اپل با ارسال دعوت‌نامه‌هایی به رسانه‌های مختلف از آن‌ها جهت شرکت در کنفرانس بعدی شرکت که در ۱۸ اسفند ماه به ساعت ۲۱:۳۰ ایران برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد. این کنفرانس که در دعوتنامه‌ی آن از عبارت Spring forward استفاده شده است به احتمال زیاد تمرکز زیادی بر روی دستگاه اپل واچ خواهد داشت و جزئیات بیشتری از این دستگاه را پیش از عرضه‌ی عمومی آن به بازار آشکار خواهد کرد.

 

این کنفرانس نیز نظیر کنفرانس‌های اخیر اپل به طور زنده و ویدیویی برای کسانی که شانس حضور در Yerba Buena Center شهر سانفرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا را نیافته‌اند پوشش داده خواهد شد. در کنار پوشش اصلی ویدیویی که با شروع کنفرانس آغاز و با اتمام آن نیز پایان خواهد یافت ممکن است نقل قول‌های مختلف، تصاویر متعدد و مطالب مرتبط دیگری را به مرور در این صفحه مشاهده کنیم.

 

کاربران آی‌دیوایس‌ها و کامپیوترهای اپل بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی و تنها با بازکردن این لینک در سافاری دستگاهشان قادر به تماشای پوشش ویدیویی خواهند بود. مطابق معمول اپلیکیشن مربوط به مراسم نیز برای کاربران دستگاه‌های Apple TV در دسترس خواهد بود. اشاره‌ی خاصی به پشتیبانی از پخش بر روی کامپیوترهای ویندوزی حتی در صورت نصب‌بودن نرم‌افزار QuickTime نشده است.

 

همانطور که گفتیم تمرکز اصلی کنفرانس بر روی اپل واچ خواهد بود، اما بعید نیست که شاهد ارائه‌ی اطلاعات معتبر در خصوص شایعات اخیر نظیر عرضه‌ی مک‌بوک پروهای ۱۲ اینچی و مک‌بوک ایرهای به روز شده باشیم.