اپل تایید کرد : تعداد بسیار کمی از آیفون های 5s بدلیل مشکلات تولید ، باتری ضعیفی دارند !

روز گذشته ، Teresa Brewer یکی از سخنگویان اپل ، در مصاحبه ای با روزنامه ی نیویورک تایمز ، مشکلات و ضعف باتری های تعداد بسیار کمی از گوشی ها آیفون 5s را تایید کرد و از تعویض اونها خبر داد ! متن کامل صحبت ایشون رو که دیروز در این روزنامه ی آمریکایی چاپ شده است ، در زیر مشاهده میکنید :

 

Teresa Brewer :  ما اخیرا با بررسی های خود ،متوجه شده ایم که برخی از مشکلات در ساختار و روند تولید ، باعث آسیب دیدن تعداد بسیار کمی از آیفون های 5s شده است که باعث میشوند باتری ، عملکردی که از آن انتظار میرود را نداشته باشد . ما به سرعت در حال شناسایی این آیفونها و تعویض آنها با  نمونه های سالم هستیم . ”

 

البته اپل اعلام کرده است که هرکدام از دارندگان آیفون 5s از عملکرد باتری خودشان راضی نیستند میتوانند به اپل استورهای محل زندگی خود مراجعه کنند و متخصصین ما با آزمایش عملکرد آیفون ، مشکل آنها را برطرف کنند و اگر آیفونشان دارای مشکل باتری ذکر شده باشد ، به طور رایگان به آنها ، آیفون جدیدی خواهند داد . پیش از این هم در سال 2006 اپل بدلیل مشکلات باتری مک بوکهای خود ، اعلام کرده بود که خریداران مک بوک های خود را به اپل استور ببرند و تعویض کنند . سنگوی اپل این تعداد را “ بسیار کم ” عنوان کرده ، اما توجه داشته باشید که همین ” بسیار کم ” ، حداقل شامل چند هزار دستگاه آیفون 5s میشود !

 

در عکس زیر مقایسه فنی باتری سه آیفون اخیر را میبینید :

iPhone-5s-5c-battery-AnandTech-0011

 

 

آیا شما از عملکرد باتری آیفون خودتان رضایت دارید ؟