اپل بزرگترین هکر iOS رو اخراج کرد …! ):

Comex اسم یکی از بزرگ ترین هکر iOS هست که به تازگی خبر رسیده که اپل او را اخراج کرد . اگر شما او را نمی شناسید کمی توضیح درباره ی او میدم :

او وقتی 19 سال داشت در سال 2010 توانست جیلبریک پایدار آنتدر آیفون 3GS رو با نرم افزار جیلبیرک آن یعنی Spirit منتشر کند . در آگوست همان سال بعد از انتشار iOS 4 او باز هم جیلبریک پایدار آنتدر این فریمور را با نرم افزار Jailbreak Me برای تمامی دیوایس ها از جمله آیفون 4 عرضه کرد . باز هم بعدر از آمدن آید 2 در سال 2011 نسخه ی جدید فریمور یعنی iOS 4.3.3 ، جیلبریک پایدار آنتدر رو به دنیا ارائه داد . بعد از تمام این ها اپل این جوان تیزهوش و استثنایی را استخدام کرد .

متاسفانه دیروز او در صفحه ی توییتر خود اعلام کرد که اپل او را اخراج کرد به دلیل اینکه به ایمیل اپل جداب نداده بود . امروز دوستش Forbes به او زنگ زد تا ماجرا را کامل متوجه شود که چرا اخراج شده . Forbes اعلام کرد که : ” وقتی من به Allegra ( اسم واقعی Comex ) زنگ زدم گفته که او یادش دفته بود تا ایمیل رو جواب بده . اون ایمیل پیشنهاد ادامه ی کارش با اپل بود و از اون جایی که اپل روی ایمیل ها خیلی حساس هست یه دلیل جواب ندادن Comex ، او از اپل اخراج شد .

تا به حال هیچ هکری نتوانسته بود به اندازی اون این همه جیلریک منتشر کند ….