اپلیکیشن Horizon به مدت محدودی رایگان شد

اپکیشن Horizon همانطور که از اسم آن مشخص است به کاربران را این امکان را می‌دهد که مستقل از این که گوشی آیفون خود را در چه حالتی نگه داشته باشند ویدیوهایی کاملاً افقی بگیرند. Horizon به کمک ژیروسکوب داخلی آیفون کادری که قصد ضبط ویدیوی آن را دارید همواره در حالت موازی با زمین نگه می‌دارد. به لطف وجود پشتیبانی از دوربین جلو، می‌توان همواره سلفی‌هایی با کادر درست گرفت.

 

horizon

 

کاربران می‌توانند از بین رزولیشین و نسبت ابعاد مختلف موجود، گزینه‌ی مطلوب برای ویدیوی خود را انتخاب کنند و پس از امکان گذاشتن 8 فیلتر مختلف روی ویدیو، نتیجه‌ی کار را به طور مستقیم از داخل اپ بر روی سرویس‌های اجتماعی‌ای مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر منتشر کنند. در این مرحله می‌توان ویدیوها را در اپلیکیشن‌های دیگر نیز باز کرد.

 

دی ماه امسال توسعه‌دهندگان Horizon نسخه‌ی 1.1 را با قابلیت‌های لرزش‌گیر، کاهش لرزش تصویر هنگام چرخش گوشی و ضبط ویدیوی‌های کیفیت بالا روی آی‌دیوایس‌های قدیمی عرضه کردند. ابتدای سال میلادی که این اپلیکیشن عرضه شد به نسبت امکانات آن، قیمتی معقولی نیز بر روی آن گذاشته شد. 1.99 دلار. اما اکنون با رایگان‌شدن آن دلیلی برای دانلود نکردن نمی‌توان پیدا کرد.

 

Horizon اپلیکیشنی یورنیورسال هست و می‌توانید آن را به مدت محدودی به طور رایگان دریافت و بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. برای دریافت به این لینک مراجعه کنید.