اپلیکیشن هفته: دریافت رایگان بازی Angry Birds Seasons

کمتر کسی است بر روی هر پلتفرمی که با سری بازی‌های Angry Birds آشنا نباشد. این سری بازی‌ها نه تنها پرطرفدار، بلکه از نقطه نظر وجود ویرایش‌های مختلف نیز از جمله بازی‌های نامدار هستند. از جمله‌ی این عنوان‌ها که در قیاس با سایرین از قدمت بیشتری نیز برخوردار است Angry Birds Seasons را می‌توان نام برد. هر چند بعید است که طرفداران گیمینگ بر روی آی‌اواس این بازی را انجام نداده باشند، اما اپل با انتخاب این بازی به عنوان اپلیکیشن هفته شانس انجام رایگان آن را برای کسانی که تا کنون سراغ آن نرفته‌اند فراهم کرده است.

 

بازی Angry Birds Seasons به تازگی آپدیتی نیز دریافت کرده که گرد و خاک قدیمی بودن آن را تکانده است. در نسخه‌ی جدید همکاری‌ای با NBA صورت گرفته و به مناسبت بازی All-Star که در ۱۵ فوریه و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد ۱۵ مرحله با حال و هوای بازی‌های بسکتبال لیگ NBA به این گیم اضافه شده است.

 

در صورتی که علاقه‌مند به بازی‌های سری Angry Birds هستید، می‌توانید Angry Birds Seasons را بدون صرف هیچ هزینه‌ای به مجموعه‌ی بازی‌های خریداری‌شده با اپل آی‌دیتان اضافه کنید. در این عنوان بیش از ۵۵۰ مرحله با ۱۹ حال و هوای مختلف می‌توانید پیدا کنید. البته این ارقام همین‌جا متوقف نشده‌اند و Rovio در مناسبت‌های مختلف با عرضه‌ی آپدیت‌های جدید بر شمار آن‌ها می‌افزاید.

 

در حالت عادی برای خرید نسخه‌ی آیفون این بازی باید ۹۹ سنت و برای خرید نسخه‌ی آیپد آن باید ۲.۹۹ دلار بپردازید. اما مطابق روال همیشگی سنت اپلیکیشن هفته، تا پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده می‌توانید هر دوی این بازی‌ها را به طور رایگان از اپ استور بر روی دستگاهتان دانلود کنید. برای این کار کافی است اپلیکیشن اپ استور را بر آی‌دیوایس خود باز کرده و بنر مربوط به این موضوع را از بخش Featured پیدا کنید.