اپلیکیشن های برتر و منتخب هفته گذشته

باز هم مانند هفته های پیش اپلیکیشن های برتر (App Of The Week ) این بار 6 اپلیکیشن منتخب را برای شما دوستان و بازدیدکنندگان گرامی و عزیز اپل اپـــس قرار دایدم ، امیدواریم لذت ببرید.

 

1-بازی جذاب God of Light برای iOS


God-of-Light

در این بازی شما با گیم پلی عجیب و غریب رو به رو می شوید ! در این باید نور ها را به هم وصل کنید و مرحله های بازی را رد کنید.این بازی ساخته Playmous است.
سازگاری : با iOS 6 به بالا

قیمت: 0.99 $

حجم : 63.9 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

2- بازی زیبای Disco Zoo برای iOS


Disco-Zoo

در این بازی شما اداره ی یک باغ وحش را در دست دارید و با سرمایه ای که داری می توانید باغ وحش خود را ارتقا داده و باز هم سرمایه کسب کنید.این بازی توسط NimbleBit LLC کد نویسی شده است.

سازگاری : با iOS 6 به بالا

قیمت : رایگان

حجم :53.2 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

3-نرم افزار کاربردی Globo برای iOS


Globo

این نرم افزار ساعت های شهر را داره و می تونید شهری که می خواهید را بهش اضافه کنید و این نرم افزار آلارم هم دارد. این نرم افزار جالب توسط Marco Torretta برنامه نویسی شده است . این نرم افزار دیزاین شده برای iOS 7 است.
سازگاری : با iOS 7 به بالا

قیمت : 0.99 $

حجم : 1.3 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

4- نرم افزار جذاب ETA برای iOS


ETA

این نرم افزار برای مسافر ها بسیار کاربردی و لازم خواهد بود چون که می توانید در راهتان ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و راه ها را بسنجید. این نرم افزار ساخته ی Eastwood است.

سازگاری : با 7 به بالا

قیمت :1.99$

حجم : 1.5 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

5- نرم افزار زیبای Documents 5 برای iOS

 


Documents

این نرم افزار برای باز کردن و ویرایش داکیومنت ها هست . این نرم افزار به شما کمک می کند که فایل های PDF و Zip و … را باز کنید. این نرم افزار توسط Readdle برنامه نویسی شده است.

سازگاری : با iOS 6 به بالا

قیمت : رایگان

حجم : 83.2 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

6- نرم افزار Learnist برای iOS


Learnist

نرم افزاری برای خرید کتاب های مختلف و خواندن آن کتاب ها ، این نرم افزار حالت یک شبکه اجتماعی را دارد و شما امکان خریداری وجست و جو را می دهد. این نرم افزار توسط Learnist, Inc ساخته شده است.
سازگاری : با iOS 7 به بالا

قیمت : رایگان

حجم : 9.3 مگابایت

لینک در فروشگاه آیتونز

 

خب معرفی به پایان رسید ولی می تونیم نتیجه بگیریم که اکثر اپلیکیشن ها حجم کمی داشتند و بیشتر با iOS 7 به بالا سازگاری داشتند و قیمت های کم یا ارزان و نسباتا جدید بودند.