اپلیکیشن فوق العاده Mail‌Tacker: اطلاع‌یافتن از زمان و مکان خوانده‌شدن ایمیل‌های ارسالیتان

Mailtracker نام اپلیکیشنی است که به شما امکان می‌دهد در مورد کسانی که به آن‌ها ایمیل ارسال می‌کنید فضولی کنید. این اپلیکیشن خوانده‌شدن یا نشدن ایمیل ارسالیتان را به شما اطلاع داده و در صورت خوانده شدن٬ دستگاهی که روی آن و شهری که در آن ایمیلتان خوانده شده است را به اطلاعتان می‌رساند. شاید تصور دست‌یافتن به این اطلاعات برایتان غیر قابل باور باشد٬ اما حقه‌ای در میان نیست.

 

screen568x568 (1)

 

MailTracker این کار را از طریق قراردادن یک کد در قسمت هدر ایمیل ارسالیتان انجام می‌دهد. این کد این امکان را می‌دهد که زمان خوانده‌شدن ایمیل٬ دستگاهی که ایمیل روی آن خوانده شده٬ مدت زمانی که صرف خواندن ایمیل شده و شهری که خواننده‌ی ایمیل در آن قرار دارد برای شما نمایان شود. البته در تمامی موارد همگی این اطلاعات برایتان ارسال نمی‌شود٬ اما دست کم همواره از زمان خوانده‌شدن ایمیل خبردار خواهید شد.

 

screen568x568 (2)

 

MailTracker زمانی که شخص مقابل ایمیل شما را باز می‌کند و با آن درگیر می‌شود این موضوع را از طریق نوتیفیکشن به شما اطلاع دهد. توجه کنید که این اپلیکیشن یک کلاینت ایمیل نیست. شما مانند همیشه از اپلیکیشن ایمیل گوشی استفاده می‌کنید و این اپلیکیشن اطلاعاتی که قول مطلع‌کردن شما از آن‌ها را داده است به اطلاعتان می‌رساند.

 

screen568x568 (3)

 

ایده‌ی استفاده شده در MailTracker عالی است و نکته‌ی بسیار خوب آن در عدم نیاز به تغییر برنامه‌ی مدیریت ایمیل است. دقت کنید که برای بهره‌جستن از این اپلیکیشن باید حتماً از اپلیکیشن پیش‌فرض Mail در آی‌اواس استفاده کنید تا کد اشاره‌شده بتواند از این طریق در ایمیل ارسالی تزریق شود. MailTracker از سرویس‌های جیمیل٬ گوگل اپس٬ یاهو میل و Outlook.com پشتیبانی می‌کند و در نسخه‌ی ۱.۱ امکان استفاده از آن برای اکانت‌های IMAP نیز گنجانده شده است. در مورد گیرنده چنین نگرانی‌هایی وجود ندارد. این اپلیکیشن با تمامی سرویس‌هایی که از ایمیل HTML پیشتیبانی کنند کار خواهد کرد.

 

MailTracker اپلیکیشنی رایگان است و امکانات ذکرشده بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قابل استفاده است. اما برای دستیابی به نسخه‌ی Pro و امکاناتی بیشتر نیاز به خرید درون‌اپی با هزینه‌ی ۵ دلار در ماه دارید. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق این لینک از اپ‌استور دانلود کنید.