اپلیکیشن برترین سرویس خودکارسازی امور با آیپد سازگار شد

اپلیکیشن آیفون سرویس IFTTT که یک راه آسان و عالی برای خودکارسازی بسیاری از کارهای روی گوشی است با آیپد نیز سازگار شد. به همراه این سازگاری امکانات مختلفی از قبیل کلکسیون‌ها نیز ارائه شده است که دستورالعمل‌ها را طبقه‌بندی می‌کنند.

مشابه نسخه‌ی آیفون می‌توانید دستورالعمل‌های مختلف IFTTT را بر روی آیپد نیز بسازید. برای مثال دستورالعملی برای آپلود خودکار تصاویر گوشی خود بر روی اکانت دراپ‌اکس. از بسیاری از جهات نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن مشابه نسخه‌ی جدید آیفون کار می‌کند، تنها با این تفاوت که به خوبی با سایز بزرگتر صفحه‌ی آیپد سازگار شده است.

20140404-150841.jpg

همچنین در این نسخه از اپلیکیشن بخش جدیدی تحت عنوان مجموعه‌ها اضافه شده است که نقش طبقه‌بندی نوعی دستورالعمل‌ها را بر عهده دارند. برای مثال می‌توانید دستورالعمل‌های مربوط به عکاسان، گردشگران یا دوستداران طبیعت را به تفکیک ببینید.

در کنار این‌ها دو قابلیت جدید دیگر نیز در اپلیکیشن گنجانده شده است. نخست افزودن شدن یک کانال جدید تحت عنوان نوتیفیکشن است که به شما امکان می‌دهد در صورت رخ‌دادن اتفاقات مختلف یک نوتیفیکشن از طرف اپلیکیشن برای شما ارسال شود. دیگر قابلیت اضافه‌شده یک دستورالعمل برای تصاویر است که زمانی فعال می‌شود که شما در یک منطقه‌ی مشخص‌شده یک عکس جدید بگیرید.

اپلیکیشن IFTTT یک اپلیکیشن برتر در زمینه‌ی خودکارسازی است و دستورالعمل‌های آن روز به روز در حال گسترش است. اگر علاقه‌مند به استفاده از اپلیکیشن هستید می‌توانید آن را به رایگان از طریق این لینک از اپ‌استور دانلود و نصب کنید.