اندروید 7.0 مهاجرت از iOS را ساده‌تر کرده است

اگر یک گوشی با سیستم عامل اندروید 7 خریداری کنید، مهاجرت از iOS به آن ساده‌تر از گذشته خواهد بود. زمانی که تنظیمات اولیه یک گوشی با اندروید 7.0 را انجام می‌دهید، در یک قسمت سه گزینه دارید که یکی از آن‌ها برای کسانی است که قبلا از سیستم عامل iOS استفاده می‌کردند که به آن‌ها گفته می‌شود به آدرس www.android.com/switch بروند.

از طریق آدرس گفته شده شما می‌توانید مخاطبین، تصاویر، موسیقی را انتقال دهید و برنامه‌های مورد علاقه خود را از گوگل پلی پیدا کنید. برنامه یک اکانت جدید گوگل برای شما می‌سازد که اطلاعاتتان به آنجا منتقل می‌شوند. اما این انتقال شاید همانند چیزی نباشد که در ذهن خود تصور می‌کنید. به طور مثال برای انتقال مخاطبین یک فرآیند 5 مرحله‌ای لازم است که نیاز به استفاده از iCloud، یک فایل vCard  و یک حساب گوگل دارد. تصاویر و موزیک‌ها نیز از طریق Google Photos و Google Play Music Manager آپلود می‌شوند.

اپل نیز نرم افزار Move to iOS را دارد و فرآیندی برعکس را انجام می‌دهد. هر بار که یک کمپانی مدلی جدید را ارائه می‌دهد به هر حال برخی این تغییر را انجام می‌دهند. مطمئنا زمانی که گلکسی نوت 7 عرضه شد برخی از کاربران iOS این دستگاه را خریداری کردند و زمانی که آیفون 7 عرضه شود، بعضی از کاربران اندرویدی پرچمدار جدید اپل را خریداری می‌کنند. مطمئن باشید با رقابت غول‌هایی همانند سامسونگ و اپل، مشتری‌ها برنده اصلی هستند.

منبع: AndroidPolice