انتشار بازی جدید شرکت Rovio در سبک بازی Flappy Bird به صورت محدود

screen568x568
شرکت بازی‌ساز فنلاندی Rovio که بیشتر با سری بازی‌های معروف Angry Birds شناخته می‌شود به تازگی بازی جدیدی برای آیفون و آیپد در سبک side-scrolling به نام RETRY در اپ استور منتشر کرده است. به نقل از وبسایت Arctic Startup این بازی محصولی از تیم بازی‌ساز Level11 شرکت Rovio است و گیم‌پلی آن از بازی معروف Flappy Bird که روحی تازه‌ای به سری بازی‌های موبایل ۸ بیتی دمید الهام گرفته شده است.
 
این بازی متفاوت از تمامی بازی‌هایی است که تا کنون از Rovio دیده‌ایم. جلوه‌های صوتی و گرافیکی آن یادآور بازی‌های قدیمی کنسول‌های گذشته‌اند. RETRY در کل شبیه به بازی Flappy Bird است٬ اما در این بازی برخلاف Flappy Bird نقش هدایت یک هواپیما را به عهده دارید که ظاهراً از شرایط پرواز مناسبی برخوردار نیست و نیاز است که آن را در هر مرحله بدون رخ‌دادن برخورد و حادثه‌ای از بین موانع عبور دهید. در اینجا نیز شبیه به Flappy Bird با بازی آسانی طرف نیستید. اما با این حال قابلیت کنترل سرعت حرکت به شما داده می‌شود.
 
RETRY بازی رایگانی است٬‌ اما در صورت تمایل امکان خرید فرودگاه‌های بیشتر به صورت درون‌اپی وجود دارد. ولی با این وجود بازی بدون نیاز به این خریدها نیز به خوبی قابل انجام است. RETRY در حال حاضر تنها از اپ‌استورهای فنلاند، کانادا و لهستان قابل دانلود است. گفته می‌شود که هیچ زمان تأیید شده‌ای برای عرضه‌ی جهانی این عنوان وجود ندارد. اما با اینحال به محض عرضه‌ی نسخه‌ی کرک‌شده خواهید توانست آن را از اپل اپس دانلود و نصب کنید. در صورتی که اپل آی‌دیتان مربوط به کشورهای اشاره شده است٬ این بازی را می‌توانید به رایگان از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.